Правила подання звернення
Звернення від особи складається у довільній формі, але при цьому обов’язково зазначається:
- ім’я та прізвище запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер телефону;
- стисло та чітко сформульована суть звернення: це дасть змогу максимально оперативно та ефективно його опрацювати
- підпис і дата.
Звернення можна направити:
- письмово: за адресою: вул. Шкільна 2, с. Ладижинка, Уманський район, Черкаська обл., 20382
- електронною поштою: ladiginkasr@ukr.net;
- або залишити на офіційному веб-сайті у розділі "Кабінет посадової особи"
Пам'ятайте, що звернення не приймаються до розгляду, якщо:
- містять нецензурну лексику;
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
- звернення не містить конкретних заяв, скарг, пропозицій;
Такі звернення можуть бути взяті до відома. Відповідь на них не надається.
ВАЖЛИВО: Не порушуйте в одному зверненні декілька питань!
Вкажіть місцезнаходження проблеми, якщо таке існує. До звернення ви можете додати супутні файли: фото, відео чи документи, які слугуватимуть наочним доказом наявності проблеми.
Ці додаткові матеріали не є обов'язковими при поданні звернення.
До звернення ви можете додати супутні файли: фото, відео чи документи, які слугуватимуть наочним доказом наявності проблеми.
Ці додаткові матеріали не є обов'язковими при поданні звернення.
Після опрацювання звернення, ви отримаєте відповідь у строки, встановлені законом.
Після отримання вами відповіді на ваше звернення, ви можете подати звернення повторно, якщо вважатимете, що звернення залишилось не вирішеним по суті.