Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про стан розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті за 2024 рік

Дата: 27.01.2025 16:03
Кількість переглядів: 15

Фото без опису

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті за 2024 рік

1. Інформація про хід виконання Ладижинською сільською радою та її виконавчим комітетом Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами

 конституційного права на звернення за 2024 рік

Зміст заходу

Інформація про стан виконання

Забезпечувати кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускати безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам

Виконується в повному обсязі.

Протягом 2024 року у визначені терміни було розглянуто 762 звернення громадянина та надано обґрунтовані  відповіді, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. 16 звернень були отримані з Черкаського обласного контактного центру для розгляду. Не допускається безпідставна передача звернень на розгляд іншим органам

Забезпечувати першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України.

 

Виконується в повному обсязі.

Забезпечується першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, розглянуто та задоволено 385 звернень військовослужбовців  та 102 звернення членів сімей військовослужбовців.

 

Приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни і праці, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Виконується в повному обсязі.

Приділяється особлива увага розгляду звернень ветеранів війни і праці, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема за вказаний період розглянуто 37 заяв про надання матеріальної допомоги на лікування, 27 заяв про надання допомоги при пораненні та 35 заяв про надання соціальних послуг, вказані заяви задоволено.

Здійснювати постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховувати стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування

Виконується в повному обсязі.

Здійснюється постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховується стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи посадових осіб органів місцевого самоврядування.

Тримати на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснювати комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

Виконується в повному обсязі.

Тримається на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. За вказаний період надійшло 4 колективних звернення. У разі необхідності здійснюється комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

Систематично аналізувати звернення громадян, виявляти причини, що їх породжують та вживати дієвих заходів щодо їх усунення. Забезпечити співпрацю з сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.

Виконується в повному обсязі.

Систематично аналізуються звернення громадян, виявляються причини, що їх породжують та вживаються заходи щодо їх усунення. Забезпечується  співпраця із старостами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги. Звіт по роботі зі зверненнями громадян розглядається на  засіданнях виконавчого комітету.

Забезпечувати належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях, розташованих на перших поверхах адміністративних будинків, у яких розміщені райдержадміністрації, міськвиконкоми.

Виконується в повному обсязі.

Забезпечуються належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях виконавчого комітету. Всі приміщення виконавчого комітету та старостинських округів розташовані на перших поверхах  адміністративних будинків.

Забезпечувати проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Звернути особливу увагу проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.

Виконується в повному обсязі.

Забезпечується проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 4 – виїзних (щовівторка). Здійснено 200 особистих прийомів громадян, у тому числі 64 виїзні прийоми. Особлива увагу приділяється проведенню виїзних прийомів громадян у селах територіальної громади.

 

Забезпечувати систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.

Виконується в повному обсязі.

Забезпечується систематичне висвітлення через розміщення на офіційному веб-сайті (https://ladyzhynska-gromada.gov.uaHYPERLINK "https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/" ) узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян у розділі «Звернення громадян», оприлюдненні звіти по організації роботи із зверненнями громадян за попередні роки, перший квартал 2024 року, І півріччя 2024 року, 9 місяців 2024 року, графіки особистого прийому громадян відповідними посадовими особами у розділі «Місцева влада».

                                     Забезпечувати спеціалістів райдержадміністрацій, міськвиконкомів, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за розгляд звернень громадян, сучасною комп’ютерною технікою.

Виконується в повному обсязі.

 

Спеціалісти виконавчих органів

Ладижинської сільської ради забезпечені

сучасною комп’ютерною технікою.

 

2. Інформаційно-аналітична довідка про роботу

із зверненнями громадян за 2024 рік

Ладижинською сільською радою та Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради протягом 2024 року, проводилась робота щодо забезпечення виконання вимог передбачених Законом України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рішення Ладижинської сільської ради від 06.08.2019 № 7-2/VII “Про затвердження Положення про Порядок розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді та її виконавчих органах”.

Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” особисті прийоми громадян керівництвом Ладижинської сільської ради проводились відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням сільського голови від №3 від 03.01.2024 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами Ладижинської сільської ради», Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради, які оприлюднено на офіційному вебсайті Ладижинської сільської ради та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі Ладижинської сільської ради та старостинських округів для забезпечення інформування громадян.

За період з 01.01.2024 по 31.12.2024 року керівництвом Ладижинської сільської ради проведено 200 особистих прийомів, з них: особисті прийоми голови –100, у тому числі виїзні - 41; особисті прийоми заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів -100, у тому числі виїзні 23.

Керівництвом Ладижинської сільської ради, її виконавчого комітету вживаються заходи щодо забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян  та за місцем проживання громадян, неухильного дотримання затверджених графіків, а також прийом громадян поза графіком в разі такої потреби.

            За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.

З 1 січня по 31 грудня 2024 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 762 звернення вiд 762 громадян (16 з яких - звернення перенаправлені для розгляду з Черкаського обласного контактного центру), з них заяв — 762 (з яких колективних звернень - 4, повторних звернень – 2).

У зверненнях до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради громадяни порушують питання про:

- надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій,  військовослужбовцям  Збройних сил України, членам сімей загиблих  Ветеранів та Захисників – 288 (38%)

- надання матеріальної допомоги військовослужбовцям у зв’язку з призовом – 63 (8%)

- надання матеріальної  допомоги дітям військовослужбовців – 88 (11%)

- надання матеріальної  допомоги на лікування – 37 (5%);

- надання матеріальної допомоги при пораненні – 27 (4%)

- надання матеріальної допомоги у зв’язку з загибеллю військовослужбовця – 24 (3%)

- надання соціальних послуг – 35 (5%)

- надання матеріальної допомоги сім’ям військовослужбовців зниклих безвісти/перебувають у полоні - 14  (2 %)

- надання матеріальної допомоги військовослужбовцям у зв’язку з укладенням контракту - 7 (1%)

 - надання компенсацій за встановлення пам’ятників загиблим військовослужбовцям - 10 (1%)

- надання матеріальної  допомоги на поховання – 8 (1%)

- про встановлення факту догляду – 12 (2 %)

- про погодження наміру щодо розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності – 4 (1%)

- про надання гуманітарної допомоги – 3 (0,4%)

- про позбавлення батьківських прав – 3 (0,4%)

- про призначення опікуном - 3 (0,4%)

- про присвоєння звання героя України – 1 (0,1 %)

- про стан доріг – 1 (0,1 %)

- інше – 134 (17%).

У Ладижинській сільській раді та Виконавчому комітеті Ладижинської сільської ради постійно аналізується стан роботи зі зверненнями громадян, приділяється увага своєчасному реагуванню на звернення громадян незахищених верств населення, військовослужбовців та членів їх сімей, ветеранів війни, членів сімей загиблих Захисників і Захисниць України та ін..

Діяльність Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, систематично здійснюються заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та опрацювання електронних звернень громадян.

На офіційному веб-сайті Ладижинської сільської ради  (https://ladyzhynska-gromada.gov.ua) забезпечена можливість подачі електронних звернень через кабінет звернень, оприлюднено адрес електронної пошти Ладижинської сільської ради, її виконавчого комітету, оприлюднена актуальна інформація про номер телефону для звернень громадян. На вказаному веб-сайті  висвітлюються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян у розділі «Звернення громадян» та графіки особистого прийому громадян відповідними посадовими особами у розділі «Місцева влада, Графіки прийому громадян».

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Ладижинської сільської ради, Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради. 

3. Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи
з розгляду звернень громадян за
2024 рік у Ладижинській сільській раді, Виконавчому комітеті Ладижинської сільської ради

 

з/п

 

Дані за  2024 рік

1

Всього розглянуто звернень

762

 

з них:

 

 

письмових

762

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови, керівника апарату

605

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

200

 

з них:

 

 

особисті прийоми голови

100

 

у тому числі виїзні

41

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови, керівника апарату

100

 

у тому числі виїзні

23

3

Результати розгляду звернень:

 

 

вирішено позитивно

648

 

надано розяснення

110

 

перебуває на контролі

-

 

інше

4

4

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

5

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

762

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

562

6

Кількість колективних звернень

4

7

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

16

8

Кількість повторних звернень

2

9

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

4

 

10

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

4

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

4

12

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад (для РДА)

 

13

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі (місті) перед головою райдержадміністрації (міським головою)

 

14

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна

762

15

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна

762

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019

17

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019

18

Проведення  нарад,  семінарів  з питань
звернень громадян

4

19

Кількість засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян /кількість розглянутих звернень/

Розглянуто 762 звернення

4. ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до

місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування

за 2024 рік у порівнянні з 2023 роком

 

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.п.1.1, 1.1.1, 1.6) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п.п. 9.4 – 9.6

 

2023

 

2024

 

2023

 

2024

 

2023

 

2024

 

2023

 

2024

 

2023

 

2024

 

2023

 

2024

 

2023

 

2024

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Обласні та Київська міська державні адміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Обласні та Київська міська ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Районні державні адміністрації (у тому числі у м. Києві)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Районні ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Міські ради територіальних громад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Районні ради у містах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Селищні ради територіальних громад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Ладижинська сільська рада територіальної громади

610

762

15

25

595

605

497

648

-

-

83

110

30

4

9.

РАЗОМ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Кількість звернень, з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

 

від осіб з  інвалідністю

І,ІІ,ІІІ групи

 

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

дітей війни

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

 

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

-

 

2

3

4

175

28

3

9

-

-

-

-

-

-

-

-

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

у тому числі питання:

аграрної

політики і

земельних

відносин

 

транспорту

і зв’язку

фінансової,

податкової,

митної

політики

соціального захисту

праці

і заробітної

плати,

охорони праці, промислової безпеки

охорони

здоров’я    

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку, запобігання дискримінації

 

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

610

 

762

210

-

-

-

-

-

23

35

-

-

36

37

-

1

2

-

5

-

-

3

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

                                                                                                                                           у тому числі питання:                

Штатна чисельність структурного підрозділу роботи  зі зверненнями громадян ОДА

сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей

освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

діяльності центральних органів виконавчої влади

діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

обороноздатності суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин

інші

 

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

2023

2024

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

15

 

5

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

319

681

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь