Послуги провайдерів, а саме доступу до Локальної мережі з можливістю виходу в мережу Інтернет та організацією з’єднання між точками підключення камер відеоспостереження
Виконавчий комітет Ладижинської сільської ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик Послуги провайдерів, а саме доступу до Локальної мережі з можливістю виходу в мережу Інтернет та організацією з’єднання між точками підключення камер відеоспостереження, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб:
20382, Виконавчий комітет Ладижинської сільської ради, Черкаська обл.., Уманський р-н., с. Ладижинка, вул.. Шкільна, буд. 2, 04409849.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
Дзень Софія Володимирівна, тел.. 0637100227, email: sofiapetlia@ukr.net
«Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги провайдерів, а саме доступу до Локальної мережі з можливістю виходу в мережу Інтернет та організацією з’єднання між точками підключення камер відеоспостереження ДК 021:2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів
Запит пропозиції постачальників Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-01-22-001422-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
208 152,00 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення: 208 152,00 грн з ПДВ
Кількість: 1 послуга
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, Указом Президента України від 6 листопада 2023 року № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Законом України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" № 3429-IX від 08.11.2023.
Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Відповідно до службової записки від 21 січня 2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ТІМ», що визначено відповідним документом — Витягом з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг (Додається) та Довідкою від 21 січня 2025 року №2025-21ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ТІМ» (Додається), застосовується вищевказане виключення.
При цьому підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі «Послуги провайдерів, а саме доступу до Локальної мережі з можливістю виходу в мережу Інтернет та організацією з’єднання між точками підключення камер відеоспостереження».
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
- Службова записка від 21 січня 2025 року.
- Витяг з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг
- Довідкою від 21 січня 2025 року №2025-21 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ТІМ»
Перелік та розташування обладнання Системи відеоспостереження
№п/п |
Адреса |
Дата підключення |
IP |
Примітки |
1 |
с. Ропотуха |
2018-06-18 |
172.16.109.61 |
|
2 |
с. Ропотуха |
2018-06-18 |
172.16.116.59 |
|
3 |
с. Ропотуха, вул. Успенська, 83 |
2018-06-18 |
172.16.116.55 |
|
4 |
с. Ропотуха |
2018-06-18 |
172.16.116.56 |
|
5 |
с. Ропотуха |
2018-06-18 |
172.16.116.57 |
|
6 |
с. Ропотуха |
2018-06-19 |
172.16.109.63 |
|
7 |
с. Ропотуха |
2018-06-19 |
172.16.109.64 |
|
8 |
с. Ропотуха |
2018-06-19 |
172.16.109.62 |
|
9 |
с. Ропотуха, вул. Центральна, 4а |
2018-06-19 |
172.16.109.22 |
|
10 |
с. Ятранівка, вул. Шевченка |
2019-01-10 |
172.16.134.52 |
|
11 |
с. Ятранівка, вул. Соборності |
2019-01-10 |
172.16.116.96 |
1-й корпус школи |
12 |
с. Ятранівка, вул. Соборності |
2019-01-10 |
172.16.134.53 |
2-й корпус школи |
13 |
с. Ятранівка, пл. Соборна |
2018-12-26 |
172.16.116.88 |
|
14 |
с. Ятранівка, вул. Соборності |
2018-12-27 |
172.16.116.91 |
|
15 |
с. Ятранівка, вул. Молодіжна |
2019-01-10 |
172.16.116.95 |
|
16 |
с. Ятранівка, вул. Соборності 1/10 |
2018-12-26 |
172.16.116.89 |
|
17 |
с. Ятранівка, вул Соборності |
2018-12-27 |
172.16.116.90 |
|
18 |
с. Ятранівка, вул. Соборності |
2018-12-27 |
172.16.116.92 |
|
19 |
с. Ятранівка, вул. Шкільна, 15 |
2018-08-08 |
172.16.116.50 |
|
20 |
с. Ладижинка, |
2021-09-14 |
172.16.126.116 |
|
21 |
с. Ладижинка, |
2021-09-14 |
172.16.155.30 |
|
22 |
с. Ладижинка, |
2021-09-14 |
172.16.152.69 |
|
23 |
с. Ладижинка, |
2021-09-14 |
172.16.152.70 |
|
24 |
с. Текуча |
2021-09-15 |
10.10.23.115 |
|
25 |
с. Текуча |
2021-09-15 |
10.10.23.116 |
|
26 |
с. Текуча |
2021-09-15 |
10.10.23.117 |
|
27 |
с. Колодисте |
2021-09-16 |
172.16.140.210 |
|
28 |
с. Колодисте |
2021-09-16 |
172.16.140.211 |
|
29 |
с. Колодисте |
2021-09-16 |
172.16.140.212 |
|
30 |
с. Рижавка |
2021-09-18 |
172.16.150.209 |
|
31 |
с. Рижавка |
2021-09-18 |
172.16.150.210 |
|
32 |
с. Рижавка |
2021-09-18 |
172.16.150.211 |
|
33 |
с. Городниця |
2021-09-18 |
172.16.125.187 |
|
34 |
с. Городниця |
2021-09-18 |
172.16.150.212 |
|
35 |
с. Городниця |
2021-09-23 |
172.16.150.36 |
|
36 |
с. Фурманка |
2021-09-22 |
172.16.152.71 |
|
37 |
с. Фурманка |
2021-09-22 |
172.16.124.116 |
|
38 |
с. Шарин |
2021-09-22 |
172.16.116.161 |
|
39 |
с. Шарин |
2021-09-22 |
172.16.116.162 |
|
40 |
с. Шарин |
2021-09-22 |
172.16.116.163 |
|
41 |
с. Рижавка |
2022-06-01 |
10.10.23.208 |
|
42 |
с. Рижавка |
2022-06-01 |
10.10.23.209 |
|
43 |
с. Рижавка |
2022-06-01 |
10.10.23.210 |
|
44 |
с. Рижавка |
2022-06-01 |
10.10.23.211 |
|
45 |
с. Рижавка |
2023-05-26 |
10.10.23.135 |
|
46 |
с. Рижавка |
2023-05-26 |
10.10.23.213 |
|
47 |
с. Рижавка |
2023-05-26 |
10.10.23.114 |
|
48 |
с. Рижавка |
2023-05-26 |
10.10.23.212 |
|
49 |
с. Рижавка |
2023-05-26 |
10.10.23.136 |
|