Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян  у Ладижинській сільській раді  за 2020 рік 

Дата: 12.01.2021 15:19
Кількість переглядів: 15

Фото без опису

Звіт про роботу зі зверненнями громадян 

у Ладижинській сільській раді  за 2020 рік 

 

Ладижинською сільською радою протягом 2020 року проводилась робота щодо забезпечення виконання вимог передбачених Законом України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рішення Ладижинської сільської ради від 06.08.2019 № 7-2/VII “Про затвердження Положення про Порядок розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді та її виконавчих органах”.

Особисті прийоми громадян посадовими особами Ладижинської сільської ради проводяться відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням сільського голови від 15.04.2019 № 27 “Про затвердження графіків особистого прийому громадян”, Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян головою сільської ради та спеціалістами.

Виконавчим комітетом сільської ради вживаються заходи щодо забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян та неухильного дотримання затверджених графіків прийому.

За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян слід відзначити своєчасний розгляд, без порушень строків, установлених законодавством. 

З 1 січня по 31 грудня 2020 року до Ладижинської сільської ради надійшло 1120 звернень, з них пропозицій — 10, заяв — 1080, скарг — 30. 

З органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, органiзацiй, підприємств надійшло — 20, безпосередньо вiд громадян — 1100 звернень. Протягом звітного періоду до Ладижинської сільської ради надійшло 16 колективних звернень. 

З 1 січня по 31 грудня 2020 року до Ладижинської сільської ради надійшло 3 повторних звернення. У зверненнях до Ладижинської сільської ради громадяни порушують питання про:

- надання матеріальної допомоги – 58 (5,27%);

- реєстрація смерті – 108 (9,81 %);

- реєстрація народження – 34 (3,09%);

- реєстрація шлюбу – 6 (0,54 %); 

- скарги на недобросусідські відносини  – 35 (3,18%);

- присвоєння поштових адрес – 20 (1,81%);

- зменшення плати за дитячий садочок – 5 (0,45%);

- земельні питання – 547 (49,72%);

- інше – 307 (27,91%).

В Ладижинській сільській раді постійно аналізується стан роботи із зверненнями громадян, увага приділяється своєчасному реагуванню на звернення та позитивного вирішення піднятого питання.

Діяльність Ладижинської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Ладижинської сільської ради, адже за кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в апараті Ладижинської сільської ради, її структурних підрозділах до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян відповідальне відношення.  

Стан розгляду звернень громадян в с. Текуча за 2020 рік:

1. загальна кількість звернень - 14,

2. кількість колективних звернень 0,

Звернення були по таких питаннях:

- видача довідки на поховання - 7;

- виведення із членів ОСГ -  4;

- надання архівної довідки – 1;

- надання виписки з погосподарської книги – 1;

- про вирішення питання щодо перевезення - 1 особа.

Стан розгляду звернень громадян в с. Рижавка за 2020 рік:

  1. загальна кількість звернень – 38,
  2. кількість колективних звернень 0,

Звернення були по таких питаннях:

- водопостачання – 11;

- земельні – 5;

- освітлення – 8;

- санітарний стан села – 5;

- транспортне сполучення – 6;

- по нетелях – 3.

Стан розгляду звернень громадян в селищах Затишок та Малий Затишок за 2020 рік:

  1. Загальна кількість звернень  -  59, 
  2. кількість колективних звернень - 0,

Звернення були по таких питаннях: 

- транспорту і зв´язку  -  15;

- соціального захисту  - 6;

- охорони здоров´я  -  13;

- комунальне господарство – 7;

- забезпечення законності та охорони правопорядку  -  9;

- земельні відносини  -  8;

- звернення  перенаправлене в УРВП ГУНП – 1.

Стан розгляду звернень громадян в с. Городниця за 2020 рік: 

1. загальна кількість звернень - 37,

2. кількість колективних звернень – 1,

Звернення були по таких питаннях 

- видача довідки на поховання – 2 ;                 

- перенаправлені в УРВП ГУНП – 2;

- земельні – 20;

- звернення по освіті – 2;

- санітарні – 10 

Стан розгляду звернень громадян в с. Колодисте за 10 місяців 2019 року:

1. загальна кількість звернень -  77,

 2. кількість колективних звернень - 1,

Звернення були по таких питаннях:

по питанню видачі довідки на поховання - 8;

звернення  перенаправлене в УРВП ГУНП – 1;

звернення по земельних питаннях-31;

звернення по вуличному освітленню – 12;

звернення по підведенню водопостачання до багатоквартирного будинку – 2

звернення по розгортанню доріг – 8;

звернення по прориву води -5;

звернення про  приватизацію – 9;

звернення по питанню оформленню в будинок престарілих (колективне) -1 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь