Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді   за І півріччя 2021 року 

Дата: 20.07.2021 15:14
Кількість переглядів: 15

Фото без опису

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді  

за І півріччя 2021 року 

 

  1. Інформація

про хід виконання Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення за І півріччя 2021 року

 

Зміст заходу

Інформація про стан виконання 

Забезпечувати кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускати безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам

Виконується в повному обсязі.

Забезпечується кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язково надається обґрунтована  відповідь, роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускається безпідставна передача звернень на розгляд іншим органам

Забезпечувати першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечується першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Виконується в повному обсязі.

 

Приділяється особлива увага розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Здійснювати постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховувати стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування

Виконується в повному обсязі.

 

Здійснюється постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховується стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи посадових осіб органів місцевого самоврядування

Тримати на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснювати комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

Виконується в повному обсязі.

 

Тримається на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснюється комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

Систематично аналізувати звернення громадян, виявляти причини, що їх породжують та вживати дієвих заходів щодо їх усунення. Забезпечити співпрацю з сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.

Виконується в повному обсязі.

 

Систематично аналізуються звернення громадян, виявляються причини, що їх породжують та вживаються дієві заходів щодо їх усунення. Забезпечується  співпраця із старостами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.

Забезпечувати належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях, розташованих на перших поверхах адміністративних будинків, у яких розміщені райдержадміністрації, міськвиконкоми.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечуються належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях (ЦНАПах), розташованих на першому поверсі адміністративних будинків, у яких розміщена сільська рада

Забезпечувати проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Звернути особливу увагу проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечується проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Особлива увагу приділяється проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.

Забезпечувати систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечується систематичне висвітлення через розміщення на офіційному веб-сайті (https://ladyzhynska-gromada.gov.ua ) узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.

Забезпечувати спеціалістів райдержадміністрацій, міськвиконкомів, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за розгляд звернень громадян, сучасною комп’ютерною технікою

Виконується в повному обсязі.

 

Спеціалісти структурних підрозділів Ладижинської сільської ради сучасною комп’ютерною технікою.








 

  1. Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи
    з розгляду звернень громадян за І півріччя 2021  року

 

з/п

 

Дані за  І півріччя 2021 року

1

Всього розглянуто звернень

1330

 

з них:

 
 

письмових

1100

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови

230

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

144

 

з них:

 
 

особисті прийоми голови

48

 

у тому числі виїзні

9

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови

96

 

у тому числі виїзні

18

3

Результати розгляду звернень:

 
 

вирішено позитивно

820

 

надано роз’яснення

398

 

перебуває на контролі

15

 

інше

97

4

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

5

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

1330

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

205

6

Кількість колективних звернень

16

7

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

-

8

Кількість повторних звернень

2

9

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

1

 

10

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

1

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

5

12*

Надано методичну допомогу з питань роботи із зверненнями громадян  органам місцевого самоврядування  (для РДА)

 

13*

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі перед головою райдержадміністрації 

 

14

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна 1330

15

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна 1330

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019

17

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Розпорядження №258 від 07.12.2020

                                                        

  1. Інформаційно-аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2021 року 

Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради протягом І півріччя 2021 року проводилась робота щодо забезпечення виконання вимог передбачених Законом України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рішення Ладижинської сільської ради від 06.08.2019 № 7-2/VII “Про затвердження Положення про Порядок розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді та її виконавчих органах”.

Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” особисті прийоми громадян керівництвом Ладижинської сільської ради проводяться відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням сільського голови від 07.12.2020 №258 “Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами Ладижинської сільської ради”, Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради, які оприлюднено на офіційному вебсайті Ладижинської сільської територіальної громади та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі Ладижинської сільської ради для забезпечення інформування громадян. За період з 01.01.2021 по 30.06.2021 року керівництвом Ладижинської сільської ради проведено 144 особистих прийомів, в тому числі 9 виїзних. 

Керівництвом Ладижинської сільської ради вживаються заходи щодо забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян  та за місцем проживання громадян, неухильного дотримання затверджених графіків, а також прийом громадян поза графіком в разі такої потреби.

За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян. 

З 1 січня по 30 червня 2021 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 1330 звернень вiд 1330 громадян, з них пропозицій — 10, заяв — 1317, скарг — 3. Колективних звернень надійшло - 16. 

З 1 січня по 30 червня 2021 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 2 повторних звернення. 

У зверненнях до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради громадяни порушують питання про:

- надання матеріальної допомоги – 36 (2,7%);

- реєстрація смерті – 96 (7,21 %);

- реєстрація народження – 20 (1,5%);

- скарги на недобросусідські відносини  – 15 (1,12%);

- присвоєння поштових адрес – 14 (1,05%);

- земельні питання – 524 (39,40%);

- питання працевлаштування – 53 (3,98 %)

- надання субсидій та державних допомог – 526 (39,55%) 

- інше – 46 (3,45%).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь