Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді   за 9 місяців (січень-вересень) 2021 року

Дата: 23.11.2021 15:12
Кількість переглядів: 15

Фото без опису

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді  

за 9 місяців (січень-вересень) 2021 року

Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” особисті прийоми громадян керівництвом Ладижинської сільської ради, її виконавчого комітету, проводяться відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням сільського голови від 07.12.2020 №258 “Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами Ладижинської сільської ради”, Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради, які оприлюднено на офіційному вебсайті Ладижинської сільської територіальної громади та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі Ладижинської сільської ради для забезпечення інформування громадян. На офіційному вебсайті Ладижинської сільської ради у рубриці «Прийом громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Ладижинської сільської ради. У рубриці «Звернення громадян» оновлюються матеріали щодо стану розгляду звернень громадян  в Ладижинській сільській раді, її виконавчих органах. 

За період з 01.01.2021 по 30.09.2021 року керівництвом Ладижинської сільської ради проведено 170 особистих прийомів, в тому числі 42 виїзних. 

        Керівництвом Ладижинської сільської ради вживаються заходи щодо забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян  та за місцем проживання громадян, неухильного дотримання затверджених графіків, а також прийом громадян поза графіком в разі такої потреби.

За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян. 

У зв’язку  із запровадженням в Україні карантинних заходів щодо запобігання поширення корона вірусної інфекції COVID-19 особисті прийоми керівництвом сільської ради проводилися з дотриманням карантинних вимог. 

Упродовж 9 місяців (січень-вересень) 2021 року в Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті, розглянуто 1820 звернень громадян, що на 933 більше, ніж за аналогічний період 2020 року.

9 місяців (січень-вересень)

2019 року

2020 року

2021 року

Загальна кількість звернень

1008

887

1820

Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи
з розгляду звернень громадян за 9 місяців (січень-вересень) 2021  року

з/п

 

Дані за  січень-вересень 2021 року

1

Всього розглянуто звернень

1820

 

з них:

 
 

письмових

1390

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови

430

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

170

 

з них:

 
 

особисті прийоми голови

58

 

у тому числі виїзні

14

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови

112

 

у тому числі виїзні

28

3

Результати розгляду звернень:

 
 

вирішено позитивно

1025

 

надано роз’яснення

498

 

перебуває на контролі

5

 

інше

292

4

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

5

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

1820

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

549

6

Кількість колективних звернень

20

7

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

-

8

Кількість повторних звернень

2

9

Засідання колегії (виконавчого комітету), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

1

10

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

1

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

7

12*

Надано методичну допомогу з питань роботи із зверненнями громадян  органам місцевого самоврядування  (для РДА)

 

13*

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі перед головою райдержадміністрації 

 

14

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна 1820

15

Форма реєстрації звернень, поданих на особистому прийомі (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна 430

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019

17

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Розпорядження №258 від 07.12.2020

З 1 січня по 30 вересня 2021 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 1820 звернень вiд 1820 громадян, з них пропозицій — 10, заяв — 1807, скарг — 3. Колективних звернень надійшло - 20. 

З 1 січня по 30 вересня 2021 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 2 повторних звернення, 3 звернення надійшло через кабінет звернень офіційного сайту Ладижинської сільської ради, 15 звернень надійшло через електронну пошту Ладижинської сільської ради. 

У зверненнях до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради громадяни порушують питання про:

- надання матеріальної допомоги – 40 (2,2 %);

- реєстрація смерті – 124 (6,8 %);

- реєстрація народження – 31 (1,7%);

- скарги на недобросусідські відносини  – 25 (1,4%);

- присвоєння поштових адрес – 46 (2,5%);

- земельні питання – 779 (42,8%);

- питання працевлаштування – 115 (6,3 %)

- надання субсидій та державних допомог – 549 (30,2%) 

- інше – 111 (6,1%).

Діяльність Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, систематично здійснюються заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради, адже за кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в апараті Ладижинської сільської ради, іі виконавчих органах, структурних підрозділах до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення.  

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь