Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті за 2021 рік
Дата: 25.01.2022 15:10
Кількість переглядів: 15
Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді,
її виконавчому комітеті за 2021 рік
- Інформація про хід виконання
Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення за 2021 рік
Зміст заходу
|
Інформація про стан виконання
|
Забезпечувати кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускати безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам
|
Виконується в повному обсязі.
Забезпечується кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язково надається обґрунтована відповідь, роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускається безпідставна передача звернень на розгляд іншим органам
|
Забезпечувати першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
|
Виконується в повному обсязі.
Забезпечується першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
|
Приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
|
Виконується в повному обсязі.
Приділяється особлива увага розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
|
Здійснювати постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховувати стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування
|
Виконується в повному обсязі.
Здійснюється постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховується стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи посадових осіб органів місцевого самоврядування
|
Тримати на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснювати комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.
|
Виконується в повному обсязі.
Тримається на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснюється комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.
|
Систематично аналізувати звернення громадян, виявляти причини, що їх породжують та вживати дієвих заходів щодо їх усунення. Забезпечити співпрацю з сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.
|
Виконується в повному обсязі.
Систематично аналізуються звернення громадян, виявляються причини, що їх породжують та вживаються дієві заходів щодо їх усунення. Забезпечується співпраця із старостами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.
|
Забезпечувати належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях, розташованих на перших поверхах адміністративних будинків, у яких розміщені райдержадміністрації, міськвиконкоми.
|
Виконується в повному обсязі.
Забезпечуються належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях (ЦНАПах), розташованих на першому поверсі адміністративних будинків, у яких розміщена сільська рада
|
Забезпечувати проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Звернути особливу увагу проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.
|
Виконується в повному обсязі.
Забезпечується проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Особлива увагу приділяється проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.
|
Забезпечувати систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.
|
Виконується в повному обсязі.
Забезпечується систематичне висвітлення через розміщення на офіційному веб-сайті (https://ladyzhynska-gromada.gov.ua ) узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.
|
Забезпечувати спеціалістів райдержадміністрацій, міськвиконкомів, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за розгляд звернень громадян, сучасною комп’ютерною технікою
|
Виконується в повному обсязі.
Спеціалісти структурних підрозділів Ладижинської сільської ради сучасною комп’ютерною технікою.
|
- Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи
з розгляду звернень громадян за 2021 рік у порівнянні з 2020 роком
№
з/п
|
|
Дані за 2020 рік
|
Дані за 2021 рік
|
1
|
Всього розглянуто звернень
|
1120
|
2135
|
|
з них:
|
|
|
|
письмових
|
1120
|
2135
|
|
звернення, що надійшли під час особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови
|
23
|
545
|
2
|
Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)
|
56
|
393
|
|
з них:
|
|
|
|
особисті прийоми голови
|
22
|
87
|
|
у тому числі виїзні
|
34
|
36
|
|
особисті прийоми перших заступників, заступників голови
|
12
|
306
|
|
у тому числі виїзні
|
14
|
105
|
3
|
Результати розгляду звернень:
|
|
|
|
вирішено позитивно
|
1110
|
1820
|
|
надано роз’яснення
|
1120
|
237
|
|
перебуває на контролі
|
12
|
7
|
|
Інше
|
|
71
|
4
|
Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів
|
-
|
-
|
5
|
Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)
|
1120
|
2135
|
|
з них громадяни пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки
|
58
|
749
|
6
|
Кількість колективних звернень
|
16
|
22
|
7
|
Кількість звернень з органів влади вищого рівня
|
-
|
-
|
8
|
Кількість повторних звернень
|
3
|
3
|
9
|
Засідання колегії (виконавчого комітету), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян
|
8
|
2
|
10
|
Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)
|
19
|
1
|
11
|
Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)
|
12
|
9
|
12*
|
Надано методичну допомогу з питань роботи із зверненнями громадян органам місцевого самоврядування (для РДА)
|
|
|
13*
|
Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі перед головою райдержадміністрації
|
|
|
14
|
Форма реєстрації письмових звернень (карткова, журнальна, електронна)
|
Журнальна 1120
|
Журнальна 2135
|
15
|
Форма реєстрації звернень, поданих на особистому (карткова, журнальна, електронна)
|
Журнальна 1120
|
Журнальна 2135
|
16
|
Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).
|
Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019
|
Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019
|
17
|
Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).
|
Розпорядження №27 від 15.04.2019
|
Розпорядження №258 від 07.12.2020
|
- Інформаційно-аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян за 2021 рік
Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради протягом січня-грудня 2021 року проводилась робота щодо забезпечення виконання вимог передбачених Законом України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рішення Ладижинської сільської ради від 06.08.2019 № 7-2/VII “Про затвердження Положення про Порядок розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді та її виконавчих органах”.
Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” особисті прийоми громадян керівництвом Ладижинської сільської ради проводяться відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням сільського голови від 07.12.2020 №258 “Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами Ладижинської сільської ради”, Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради, які оприлюднено на офіційному вебсайті Ладижинської сільської територіальної громади та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі Ладижинської сільської ради та старостинських округів для забезпечення інформування громадян. За період з 01.01.2021 по 31.12.2021 року керівництвом Ладижинської сільської ради проведено 393 особистих прийоми, в тому числі 141 виїзних.
Керівництвом Ладижинської сільської ради вживаються заходи щодо забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян та за місцем проживання громадян, неухильного дотримання затверджених графіків, а також прийом громадян поза графіком в разі такої потреби.
За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.
З 1 січня по 31 грудня 2021 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 2135 звернень вiд 2135 громадян, з них пропозицій — 15, заяв — 2117, скарг — 3. Колективних звернень надійшло - 22.
З 1 січня по 31 грудня 2021 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 3 повторних звернення.
У зверненнях до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради громадяни порушують питання про:
- надання матеріальної допомоги – 45 (2,1%);
- реєстрація смерті – 168 (7,9 %);
- реєстрація народження – 37 (1,7%);
- скарги на недобросусідські відносини – 27 (1,3%);
- присвоєння поштових адрес – 56 (2,6%);
- земельні питання – 1009 (47,3%);
- питання працевлаштування – 125 (5,9 %)
- надання субсидій та державних допомог – 557 (26,1%)
- інше – 111 (5,2%).
У Виконавчому комітеті Ладижинської сільської ради постійно аналізується стан роботи зі зверненнями громадян. Особлива увага приділяється своєчасному реагуванню на звернення громадян та наданню їм кваліфікованої допомоги.
Діяльність Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, систематично здійснюються заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради, адже за кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в апараті Ладижинської сільської ради, її виконавчих органах, структурних підрозділах до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення.
« повернутися