Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді,  її виконавчому комітеті за 9 місяців (січень-вересень) 2023 року

Дата: 10.10.2023 14:21
Кількість переглядів: 22

Фото без опису

Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді, 

її виконавчому комітеті за 9 місяців (січень-вересень) 2023 року

1. Інформація про хід виконання

Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

за 9 місяців (січень-вересень) 2023 року

 

Зміст заходу

Інформація про стан виконання

Забезпечувати кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускати безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам

Виконується в повному обсязі.

Протягом 9 місяців (січень-вересень) 2023 року у визначені терміни було розглянуто 493 звернення громадян та надано обґрунтовані  відповіді, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. 1 звернення було перенаправлене для розгляду до поліції за належністю. Не допускається безпідставна передача звернень на розгляд іншим органам

Забезпечувати першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України.

 

Виконується в повному обсязі.

Забезпечується першочерговий особистий прийом та контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, розглянуто та задоволено 157 звернень військовослужбовців  та 28 звернень членів сімей військовослужбовців.

 

Приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни і праці, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Виконується в повному обсязі.

 

Приділяється особлива увага розгляду звернень ветеранів війни і праці, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема за вказаний період розглянуто 27 заяв про надання матеріальної допомоги на лікування, та 17 заяв про надання соціальних послуг, вказані заяви задоволено.

Здійснювати постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховувати стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування

Виконується в повному обсязі.

 

Здійснюється постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховується стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи посадових осіб органів місцевого самоврядування, за звітний період 2 посадові особи пройшли підвищення кваліфікації з зазначеного напрямку  роботи

Тримати на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснювати комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

Виконується в повному обсязі.

 

Тримається на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. За вказаний період надійшло 2 колективних звернення. У разі необхідності здійснюється комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

Систематично аналізувати звернення громадян, виявляти причини, що їх породжують та вживати дієвих заходів щодо їх усунення. Забезпечити співпрацю з сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.

Виконується в повному обсязі.

 

Систематично аналізуються звернення громадян, виявляються причини, що їх породжують та вживаються заходи щодо їх усунення. Забезпечується  співпраця із старостами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги. Роботу зі зверненнями громадян розглядали на 3 засіданнях виконавчого комітету.

Забезпечувати належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях, розташованих на перших поверхах адміністративних будинків, у яких розміщені райдержадміністрації, міськвиконкоми.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечуються належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях виконавчого комітету. Всі приміщення виконавчого комітету та старостинських округів розташовані на перших поверхах  адміністративних будинків.

Забезпечувати проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Звернути особливу увагу проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечується проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 4 – виїзних (щовівторка). Здійснено 198 особистих прийомів громадян, втому числі 43 виїзні прийоми. Особлива увагу приділяється проведенню виїзних прийомів громадян у селах територіальної громади.

 

                     Забезпечувати систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.

Виконується в повному обсязі.

 

Забезпечується систематичне

висвітлення через розміщення на офіційному веб-сайті (https://ladyzhynska-gromada.gov.uaHYPERLINK "https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/" ) узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян у розділі «Звернення громадян», оприлюдненні звіти по організації роботи із зверненнями громадян за 2022 рік, перший квартал 2023 року, І півріччя 2023 року, графіки особистого прийому громадян відповідними посадовими особами у розділі «Місцева влада».

                        Забезпечувати спеціалістів  райдержадміністрацій, міськвиконкомів, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за розгляд звернень громадян, сучасною комп’ютерною технікою

Виконується в повному обсязі.

 

Спеціалісти виконавчих органів

Ладижинської сільської ради забезпечені

сучасною комп’ютерною технікою.

 

2. Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи
з розгляду звернень громадян за 9 місяців (січень-вересень) 2023 року

у порівнянні з  9 місяцями (січень-вересень) 2022 року

 

з/п

 

Дані за 9 місяців (січень-вересень) 2022 року

Дані за 9 місяців (січень-вересень) 2023 року

1

Всього розглянуто звернень

815

493

 

з них:

 

 

 

письмових

557

 493

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови

258

153

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

204

198

 

з них:

 

 

 

особисті прийоми голови

84

70

 

у тому числі виїзні

27

31

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови

120

128

 

у тому числі виїзні

23

12

3

Результати розгляду звернень:

 

 

 

вирішено позитивно

581

406

 

надано роз’яснення

227

53

 

перебуває на контролі

2

2

 

інше

5

32

4

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

-

5

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

815

493

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

205

207

6

Кількість колективних звернень

1

2

7

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

15

-

8

Кількість повторних звернень

2

-

9

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

1

3

 

10

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

1

3

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконавчого комітету)

1

4

12*

Надано методичну допомогу з питань роботи із зверненнями громадян  органам місцевого самоврядування  (для РДА)

 

 

13*

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації (виконкомів), керівників територіальних підрозділів міністерств інших центральних органів виконавчої влади у районі перед головою райдержадміністрації

 

 

14

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна

557

Журнальна

493

15

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

Журнальна

258

Журнальна

 493

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019

Рішення №7-2/VІІ від 06.08.2019

17

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

Розпорядження №258 від 07.12.2020

Розпорядження №43 від 10.05.2022

Розпорядження №43 від 10.05.2022

 

3. Інформаційно-аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян

за 9 місяців (січень-вересень) 2023 року

 

Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради протягом 9 місяців (січень-вересень) 2023 року, проводилась робота щодо забезпечення виконання вимог передбачених Законом України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, рішення Ладижинської сільської ради від 06.08.2019 № 7-2/VII “Про затвердження Положення про Порядок розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді та її виконавчих органах”.

Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” особисті прийоми громадян керівництвом Ладижинської сільської ради проводились відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням сільського голови від №43 від 10.05.2022 «Про затвердження графіку особистого прийому громадян посадовими особами Ладижинської сільської ради», Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради, які оприлюднено на офіційному вебсайті Ладижинської сільської територіальної громади та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі Ладижинської сільської ради та старостинських округів для забезпечення інформування громадян.

За період з 01.01.2023 по 30.09.2023 року керівництвом Ладижинської сільської ради проведено 198 особистих прийомів, в тому числі 43 виїзні.

Керівництвом Ладижинської сільської ради, її виконавчого комітету вживаються заходи щодо забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян  та за місцем проживання громадян, неухильного дотримання затверджених графіків, а також прийом громадян поза графіком в разі такої потреби.

            За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.

З 1 січня по 30 вересня 2023 року до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради надійшло 493 звернення вiд 493 громадян (8 з яких-звернення перенаправлені з Черкаського обласного контактного центру), з них пропозицій — 5, заяв — 475, скарг — 11, колективне звернення -2, повторних звернень не надходило.

У зверненнях до Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради громадяни порушують питання про:

- надання матеріальної допомоги військовослужбовцям –157 (31,9%)

- земельні питання – 170 (34,5%);

- надання матеріальної допомоги на лікування –27 (5,5%);

- надання матеріальної допомоги на поховання – 8 (1,6%)

- надання матеріальної допомоги у зв’язку із загибеллю військовослужбовця – 8 (1,6%)

- надання гуманітарної допомоги –  20 (4,1%)

- скарги на недобросусідські відносини – 11 (2,2%)

- надання соціальних послуг –  17 (3,4%)

- неспалата орендної плати – 2 (0,4%)

- вирішення питань опіки та піклування – 8 (1,6%)

- надання дозволу на видалення зелених насаджень – 5 (1%)

- інше – 60 (12,2%).

У Виконавчому комітеті Ладижинської сільської ради постійно аналізується стан роботи зі зверненнями громадян, приділяється увага своєчасному реагуванню на звернення громадян незахищених верств населення.

Діяльність Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, систематично здійснюються заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, здійснюється опрацювання електронних звернень громадян.

На офіційному веб-сайті Ладижинської сільської територіальної громади  (https://ladyzhynska-gromada.gov.ua) забезпечена можливість подачі електронних звернень через кабінет звернень, оприлюднено адрес електронної пошти виконавчого комітету Ладижинської сільської ради, оприлюднена актуальна інформація про телефон «гарячої лінії» та три актуальні контактні номера телефону для звернень громадян. На вказаному веб-сайті  висвітлюються узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян у розділі «Звернення громадян» та графіки особистого прийому громадян відповідними посадовими особами у розділі «Місцева влада» «Графіки прийому громадян».

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Ладижинської сільської ради. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь