Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЗВІТ про періодичне відстеження результативності рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 №15-21/VII «Про затвердження Регламенту роботи відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»

Дата: 28.11.2024 10:50
Кількість переглядів: 55

ЗВІТ

про періодичне відстеження результативності рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 №15-21/VII «Про затвердження Регламенту роботи відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер:

Рішення Ладижинської сільської ради «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради» 

2. Назва виконавця заходів з відстеження:

Ладижинська сільська рада 

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття акту є:

  • забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
  • виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
  • отримання максимуму адміністративних послуг в одному місці.

4. Строк виконання заходів з відстеження

З 27.10.2024 по 27.11.2024.

5. Тип відстеження

Періодичне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження

Статистичний метод.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Враховуючи  цілі регулювання, для повторного відстеження результативності зазначеного проекту регуляторного акта були визначені наступні показники результативності:

  • Кількість адміністративних послуг, що надаються через  ЦНАП;
  • Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг;
  • Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;
  • Кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративних послуг.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

№ з/п

Назва показника

 2020 рік

2021 р

2022 р

2023 р

1

Кількість адміністративних послуг, що надаються через  ЦНАП (станом на кінець року);

191

250

323

290

2.

Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг;

6

6

6

7

3

Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг

2 768

16 209

10 865

15 557

4

Кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративних послуг.

0

0

0

0

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

За результатами кількісних та якісних показників роботи регуляторного акту можна зробити висновок, що даний регуляторний акт допоміг у досягненні мети – впорядкування організації роботи ЦНАПу, дій адміністраторів та їх взаємодію із суб'єктами надання адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб'єктами господарювання,

Регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін та доповнень.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь