Котел опалювальний твердопаливний водогрійний ALTEP KT-2E-N-75 кВт ( DUO UNl Plus комплект)
Виконавчий комітет Ладижинської сільської ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик Котел опалювальний твердопаливний водогрійний ALTEP KT-2E-N-75 кВт ( DUO UNl Plus комплект), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Закупівля здійснюється в рамках цільової програми «Підтримки підрозділів Збройних Сил України, інших військових формувань України в особливий період на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Ладижинської сільської ради від 31.03.2023 р. № 26-11/VIIІ зі змінами:
- рішення сільської ради № 29-1/VIIІ від 01.09.2023
- рішення сільської ради №30-6/VIIІ від 20.09.2023
- рішення сільської ради №40-1/VIIІ від 26.07.2024.
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб:
20382, Виконавчий комітет Ладижинської сільської ради, Черкаська обл.., Уманський р-н., с. Ладижинка, вул.. Шкільна, буд. 2, 04409849.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
Дзень Софія Володимирівна, тел.. 0637100227, email: sofiapetlia@ukr.net
«Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Котел опалювальний твердопаливний водогрійний ALTEP KT-2E-N-75 кВт ( DUO UNl Plus комплект) ДК 021:2015 – 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Запит пропозиції постачальників Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-11-01-000980-a
114 000,00 грн з ПДВ
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
114 000,00 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення:
Кількість: 1 штука
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Також потенційним учасникам надсилалися листи з запитом ціни пропозиції, для точного розрахунку вартості товару.
Здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, виконання мобілізаційних завдань (замовлень), заходів, пов’язаних з підготовкою і виконанням завдань територіальної оборони, виконання договорів, що містять інформацію з обмеженим доступом, якщо така закупівля здійснюється для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів на їх запит з подальшою передачею таких товарів, робіт та послуг на облік запитувача. Запит Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів погоджується (затверджується) їх уповноваженою службовою (посадовою) особою та повинен містити обґрунтування нагальності потреби у здійсненні закупівлі відповідно до цього підпункту.
Підстави та обґрунтування здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 9 листопада 2024 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 21 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, виконання мобілізаційних завдань (замовлень), заходів, пов’язаних з підготовкою і виконанням завдань територіальної оборони, виконання договорів, що містять інформацію з обмеженим доступом, якщо така закупівля здійснюється для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів на їх запит з подальшою передачею таких товарів, робіт та послуг на облік запитувача. Запит Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів погоджується (затверджується) їх уповноваженою службовою (посадовою) особою та повинен містити обґрунтування нагальності потреби у здійсненні закупівлі відповідно до цього підпункту.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2024 року.
Відповідно до службової записки від 29 жовтня 2024 року існує потреба у здійсненні Закупівлі.
У зв’язку з непередбачуваними обставинами, а саме з надходженням клопотання від військової частини, у замовника несподівано виникла потреба у Закупівлі. Заздалегідь її передбачити та запланувати було неможливо. Підтвердженням є клопотання від військової частини №**** №1520 від 24 серпня 2024 року.
Закупівля вимагає негайного задоволення потреби у зв’язку з терміновою і невідкладною необхідністю у забезпеченні твердопаливного котла потужністю 75 кВт для забезпечення виконання оперативно-бойових завдань, а також з метою підготовки до осінньо-зимового періоду.
Умови нагальної потреби не дозволяють дотримуватись строків для проведення відкритих торгів, зокрема через їх тривалість тощо. Тому для швидкого й ефективного реагування на виклики, що постали перед державою та місцевими громадами, і застосовується виключення для задоволення цієї потреби.
Закупівля здійснюється для нагальних потреб військової частини №**** на їх запит №1520 від 24 серпня 2024 року з подальшою передачею такого товару на облік запитувача.
При цьому Виконавчим комітетом Ладижинської сільської ради підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі Котел опалювальний твердопаливний водогрійний ALTEP KT-2E-N-75 кВт ( DUO UNl Plus комплект).
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі «Котел опалювальний твердопаливний водогрійний ALTEP KT-2E-N-75 кВт ( DUO UNl Plus комплект)» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 21 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, виконання мобілізаційних завдань (замовлень), заходів, пов’язаних з підготовкою і виконанням завдань територіальної оборони, виконання договорів, що містять інформацію з обмеженим доступом, якщо така закупівля здійснюється для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів на їх запит з подальшою передачею таких товарів, робіт та послуг на облік запитувача. Запит Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів погоджується (затверджується) їх уповноваженою службовою (посадовою) особою та повинен містити обґрунтування нагальності потреби у здійсненні закупівлі відповідно до цього підпункту, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави», та розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також отриманий від військової частини №**** на їх запит №1520 від 24 серпня 2024 року запит, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору, що автоматично оприлюдняться в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
-
-
- Клопотання від військової частини №**** №1520 від 24 серпня 2024 року.
- Клопотання від відділу інформаційно-організаційної роботи, військового обліку, охорони праці та цивільного захисту населення Ладижинської сільської ради від 21 жовтня 2024 року.
- Службова записка від 29 жовтня 2024 року.
-