До уваги користувачів ДАР - учасників програми підтримки малих агровиробників!
Графічна інструкція
ЯК ПІДПИСАТИ НЕЗАВЕРШЕНУ ЗАЯВКУ У ДАР
Усі заявки мають бути підписані кваліфікованим електронним підписом, − тільки у цьому разі, вони будуть розглянуті фахівцями Укрдержфонду.
КРОК 1
Увійдіть у свій кабінет на порталі www.dar.gov.ua.
Для того, щоб перевірити статус своєї заявки, увійдіть у свій кабінет у ДАР та відкрийте розділ “Мої заявки”. Якщо заявка не підписана КЕП, вона буде підсвічена червоним та позначена написом “Очікує підписання заявником”.
КРОК 2
Щоб підписати заявку, натисніть кнопку “Переглянути”.
КРОК 3
Далі потрібно заповнити анкету і натиснути “Зберегти”
КРОК 4
Після цього ви побачите вікно із заповненою заявкою, згідно форми, затвердженої Мінагрополітики. У нижній частині цього вікна потрібно натиснути кнопку “Підписати”.
КРОК 5
Тепер потрібно накласти свій Кваліфікований електронний підпис.
Якщо у вас його немає, його можна отримати швидко і безкоштовно на порталі Дія https://ca.diia.gov.ua/ або на порталі Приват 24.
До уваги фізосіб: smart ID (хмарний ключ) не підходить для підписання документів у ДАР. Потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП) на файловому носії.
Зверніть увагу, що у наступному вікні потрібно обрати саме опцію “Електронний ключ”.
КРОК 6
Після успішного підписання заявки КЕП − червона підсвітка заявки у вашому кабінеті (Розділ Мої заявки) зникне, а сама заявка змінить статус на «Очікує”.
Якщо при підписанні заявки сервіс id.gov.ua видає помилку, будь ласка, перевірте валідність свого КЕП на сайті https://czo.gov.ua/verify . Якщо КЕП валідний, а помилка не зникає, звертайтеся до служби підтримки id.gov.ua.
Служба підтримки користувачів ДАР: 044 339 92 12, support@dar.gov.ua або Месенджер сторінки ДАР у Facebook https://www.facebook.com/UkraineAgroRegister.