Нова українська школа
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити заклад освіти, де буде приємно навчатись і який даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.
Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію. Проте зміни вже розпочались – вчителі початкових класів завершили перший етап впровадження нової української школи.
Із 1 вересня 2022 року вчителі 5-х класів приймають естафету впровадження реформи НУШ. Це означає, що на педагогів чекають суттєві зміни в освітньому процесі, опанування нових підходів до навчання та ще безліч інновацій! Нам доведеться працювати за новим Державним стандартом базової середньої освіти та Типовою освітньою програмою для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти. І на даний час педагогічні працівники ліцеїв Ладижинської сільської ради готуються до роботи за новим Державним стандартом. Підвищують свій професійний рівень та педагогічну майстерність, тобто опановують нові та вдосконалюють раніше набуті компетентності в межах своєї професійної діяльності або галузі знань. Вони освоюють нові методики, технічні засоби на онлайн курсах підвищення кваліфікації, беруть участь у конференціях, вебінарах, вивчають модельні програми та обирають підручники.
Цьогоріч у стінах Ладижинського ліцею планується організувати навчання для 48-ми учнів 5 класів. 2 класи буде навчатися за Державним стандартом НУШ, а 12 діток будуть продовжувати брати участь у науково-педагогічному проєкті «Інтелект України». Учителі проєктного класу також проходять спеціальну підготовку до роботи в даному проекті. У Шаринському ліцеї буде навчатися 11 учнів 5 класу за Державним стандартом НУШ, а в Колодистенському – 18 учнів.
Для організації ефективного освітнього процесу необхідно створити безпечне освітнє середовище та врахувати вікові особливості, фізичний, психічний та інтелектуальний розвиток дітей, їх особливі освітні потреби. Реформування базової школи тільки починається. Але співпраця між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрації та батьків – допоможе досягти результатів. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя. І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною.
Підготував: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради