A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ладижинська сільська територіальна громада
Уманського району Черкаської області

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до ПРОЕКТУ РІШЕННЯ “Про звіт про виконання бюджету Ладижинської сільської територіальної громади за І квартал 2021 року”

Дата: 28.04.2021 15:33
Кількість переглядів: 171

 

І.Доходи.

        На І квартал 2021 року надійшло 19 626,7 тис. грн. доходів, з них 19 319,4  тис. грн. по загальному фонду та 307,3 тис. грн. по спеціальному фонду.

        По бюджету сільської територіальної громади уточнений план на відповідний період по доходах виконано на 117,8 відс., в тому числі загального фонду - 115,9 відс. Додатково до бюджету надійшло 2 963,0 тис. грн., з них по загальному фонду 2 655,7 тис. грн.

       В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження власних доходів до бюджету сільської територіальної громади збільшились на 4 443,4 тис. грн. до уточненого плану або на 67,8 відс., з них по:

  •  доходах загального фонду збільшено на 4 550,2 тис. грн. або на 61,8 відс. більше;
  •  доходах спеціального фонду зменшились на 106,8 тис. грн.

 

 

У розрізі складових надходжень до бюджету сільської територіальної громади надійшло:

  • 3 807,0 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб (104,0 відс. до планових показників на звітний період),
  • 10,2 тис. грн. рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів (у 4,1 рази більше планових показників звітного періоду),
  • 4 838,3 тис. грн. акцизного податку з пального (188,7 відс.),
  • 193,5 акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (66,7 відс. відповідно),
  • 305,0 тис. грн. податку на нерухоме майно, від’ємне від земельної ділянки, сплаченого фізичними та юридичними особами (154,3 відс.),
  • 112,9 тис. грн. земельного податку (124,1 відс.),
  • 1 246,1 тис. грн. орендної плати (125,9 відс.),  
  • 1,2 тис. грн. туристичного збору (у 6 разів більше планових показників звідного періоду),
  • 1 285,7 тис. грн. єдиного податку (89,1 відс. до плану на період),
  • 3,1 тис. грн. адміністративних штрафів та інших санкцій (165,8 відс.),
  • 10,0 тис. грн. адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів,
  • 5,9 тис. грн. плати за надання адміністративних послуг (у 2,4 рази більше планових показників звідного періоду),
  • 121,2 тис. грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у 4 рази відповідно),
  • 2,5 тис. грн. плати за передане в оренду майно сільської комунальної власності (45,0 відс),
  • 13,3 тис. грн. державного мита (у 2 рази більше річних планових показників),
  • 0,4 тис. грн. орендна плата за водні об’єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди сільською радою;
  • 3,9 тис. грн. інші надходження.

 

        У І кварталі 2021 року до загального фонду бюджету сільської територіальної  громади надійшло 7 359,3 тис. грн. офіційних міжбюджетних трансфертів при планових призначеннях 7 377,2 тис. грн., що становить 99,8 відс.

       З Державного бюджету України зобов’язання надійшли стовідсотково:

  • базова дотація  – 572,1 тис. грн.;
  • освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 5 323,4 тис. грн.

       З обласного бюджету протягом звітного періоду отримано 303,7 тис. грн.:

  • 196,9 тис. грн. додаткової дотації;
  • 6,9 тис. грн. на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • 4,1 тис. грн. на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами;
  • 95,8 тис. грн. на заходи з лікування хворих на цукровий  та нецукровий діабет;

        З бюджету Бабанської селищної територіальної громади надійшли кошти у сумі 402,9 тис. грн.:

  • 48,9 тис. грн. на утримання Рижавського стаціонарного відділення для обслуговування жителів Бабанської селищної територіальної громади;
  • 354,0 тис. грн. на утримання соцпрацівників, які обслуговують людей відповідних категорій на території Бабанської селищної громади.

       З бюджету Дмитрушківської сільської територіальної громади надійшли кошти у сумі 468,0 тис. грн.

 

       З бюджету Паланської сільської територіальної громади надійшли кошти у сумі 289,2 тис. грн.:

  • 150,0 тис. грн. на утримання Рижавського стаціонарного відділення для обслуговування жителів Паланської сільської територіальної громади;
  • 79,2 тис. грн. на фінансування видатків Городецької філії Ладижинської дитячої музичної школи;
  • 60,0 тис. грн. на утримання педагогів Рижавського міжвідомчого навчально – виробничого комбінату, які навчають дітей села Юрківки.

        До спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади у звітному періоді надійшло екологічного податку 6,7 тис. грн. у порівнянні із відповідним періодом минулого року надходження на 1,8 тис. грн. збільшились.

           По власних надходженнях бюджетних установ протягом І кварталу надійшло 297,9 тис. грн., з них:

  • батьківської плати на харчування діток в закладах освіти -  269,9 тис. грн.,
  • благодійних коштів - 14,9 тис. грн. від ПРАТ Укрзерноімпексна придбання металопластикових вікон в Колодистенський будинок культури,
  • на забезпечення виплати заробітної плати працівникам, які направлялись фондом зайнятості на виконання робіт з благоустрою території - 13,1 тис. грн. (співфінансування).

        Джерелом формування цільового фонду, утвореного сільською територіальною громадою, є кошти самооподаткування та спонсорської допомоги суб’єктів підприємницької діяльності. Залучення коштів проводиться на добровільній основі відповідно до рішення зборів громадян сіл, що увійшли до громади.

        До цільового фонду надійшло 2,7 тис. грн., що на 2,1 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року.

    

ІI. Видатки

        Видаткова частина бюджету сільської територіальної громади виконана  на суму 19 300,1 тис. грн., в тому числі: загальний фонд – 19 051,2 тис. грн. та спеціальний фонд – 248,9 тис. грн.

        На утримання закладів освіти використано:

  • 12 648,9 тис. грн. (65,5 відс. до загального обсягу бюджету);
  • державне управління – 3 138,6 тис. грн. (16,3 відс. відповідно);
  • охорони здоров’я – 321,9 тис. грн. (1,7 відс.);
  • культури – 846,6 тис. грн. (4,4 відс.);
  • місцевої пожежної охорони – 121,4 тис. грн. (0,6 відс.);
  • на фінансування соціального захисту – 1 729,0 тис. грн. (8,9 відс.);
  • житлово-комунального господарства – 493,7 тис. грн. (2,6 відс).

 

 

       Протягом звітного періоду першочергово, своєчасно проводилося фінансування захищених видатків: виплата заробітної плати, оплата енергоносіїв, медикаментів, продуктів харчування, поточних трансфертів населенню.

       За економічною структурою видатки бюджету на утримання установ та фінансування заходів характеризуються наступними показниками:

  • видатки на заробітну плату з нарахуваннями (з урахуванням міжбюджетних трансфертів)  – 16 334,4 тис. грн. (84,7 відс. загального обсягу бюджету),
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 466,2 тис. грн. (2,4 відс.),
  • медикаменти та перев’язувальні матеріали – 91,4 тис. грн. (0,5 відс.),
  • продукти харчування – 302,1 тис. грн. (1,6 відс.),
  • поточні трансферти населенню – 162,4 тис. грн. (0,8 відс.),
  • субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) – 633,4 тис. грн. (3,3 відс.),
  • інші поточні видатки – 1 261,5 тис. грн. (6,4 відс.),
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 48,7 тис. грн. (0,3 відс.).

       В повному обсязі, у відповідності до потреби, профінансовані захищенні видатки бюджету сільської територіальної громади.

       Проведено заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет на 52,8 тис. грн., профінансовано компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям населення громади на 8,4 тис. грн., пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1,9 тис. грн., надано матеріальну допомогу на поховання – 6,0 тис. грн., лікування – 60,0 тис. грн., при укладанні контракту на проходження військової служби - 45,0 тис. грн.,  

       У І кварталі 2021 року утримувались 483,87 фактично зайняті штатні одиниці, з них: виконавчі органи місцевого самоврядування – 49,25, працівники освіти – 345,37, культури – 26,5, соціального захисту – 57,75, місцева пожежна охорона – 5,0. Із заробітної плати перераховано 3 085,3 тис. грн. до пенсійного фонду України, 2 384,9 податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді  заробітної плати, 198,7 тис. грн. військового збору.

       За звітний період профінансовано медогляди працівників освіти – 55,5 тис. грн., послуги по розробці робочого проекту системи пожежної сигналізації Ладижинської дитячої музичної школи – 20,8 тис. грн., супроводження програмних продуктів та оплата послуги інтернету – 57,9 тис. грн., лабораторні аналізи продуктів харчування – 85,1 тис. грн., ремонт шкільних автобусів – 21,4 тис. грн., виготовлення проектно – кошторисної документації та вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій – 55,2 тис. грн., монтаж пожежної сигналізації головного корпусу Ладижинського ліцею та їдальні – 499,0 тис. грн., виготовлення проектно – кошторисної документації на будівництво гідранту у Ятранiвському та Текучанському ліцеях  - 14,2 тис. грн., навчання з охорони праці та курси підвищення кваліфікації педпрацівників – 13,4 тис. грн., інші послуги – 58,1 тис. грн.

      У І кварталі 2021 року придбано котел твердопаливний на 48,7 тис. грн., брикети торфовi – 31,7 тис. грн., запасні частини до шкільних автобусів – 16,1 тис. грн., лічильники та автовимикачі для закладів освіти -  68,5 тис. грн., паливну деревину – 232,8 тис. грн., протиожеледну суміш – 50,5 тис. грн., металопластикові вікна – 14,8 тис. грн., інші малоцінні матеріали -  114,6 тис. грн. Проведено видатки на відшкодування витрат підвозу педагогічних працівників на суму 20,0 тис. грн.

       Передані кошти із бюджету сільської територіальної громади на КНП “Центр первинної медико – санітарної допомоги” у сумі 266,9 тис. грн. були використані відповідно до плану використання коштів на заробітну плату з нарахуванням (105,5 тис. грн.), електроенергію (71,0 тис. грн.), оплату послуг (49,6 тис. грн.), пільгові рецепти (24,3 тис. грн.), реєстрацію автомобіля (16,5 тис. грн.).

        Перераховані кошти КЗ “Ладижинське сільське комунальне підприємство” у сумі 356,0 тис. грн. були використані на заробітну плату з нарахуваннями (309,4 тис. грн.) та придбання скрапленого газу (46,6 тис.грн.).     

 

 

 

 

Начальник фінансового відділу

Ладижинської сільської ради                                                 Ірина ЗУБАНИЧ

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь