«Мистецтво емоцій»
Саме під таким лозунгом пройшов Тиждень емоцій в закладах освіти Ладижинської сільської територіальної громади.
В Ятранівській філії Ладижинського ліцею пройшли наступні години спілкування:
- «Вчимося дружити» для учнів 1 класу
- «Подорож у країну ввічливості» для учнів 2 класу
- «Методи вирішення конфліктів» з учнями 7 класу
Досить насиченим та цікавим був цей тиждень для Колодистенського ліцею.
12 березня в ліцеї було проведено тренінг «Спілкування і здоров’я. Ефективне спілкування», під час якого учні визначали, що може створити перепони на шляху до ефективного спілкування, переглядали презентацію з обговоренням кожного слайду, ознайомилися з видами спілкування та спробували продемонструвати їх. Сформували перелік вмінь, які потрібні для подолання сором’язливості.
У рамках Тижня відбувся позакласний захід з використанням Мандалотерапії.
Учитель математики Князєва Галина продемонструвала, такі поняття як "симетрія" і геометрична фігура "коло" пов'язані з життям та мистецтвом створення мандал.
Мета заходу: розкриття особистісного потенціалу учнів для самореалізації в процесі створення мандал, досягнення нових висот, розвиваючи одночасно математичні навички та майстерність малювати, створювати дизайнерські новинки, що дозволить дітям впоратись із тривогою, відновити себе. Даний напрямок в малюванні не вимагає особливих навичок, відкриває необмежений простір фантазії і знімає тривожність. Сучасна людина, що живе у нестримному інформаційному потоці та шаленому ритмі життя, давно втратила зв’язок із природою й розучилася використовувати інструменти гармонізації власного психоемоційного стану. Тривожність та невротизм дітей, залежність від ґаджетів і тривале сидіння за комп’ютерними іграми лише ускладнює ситуацію.
Учні заповнювали кола малюнками та розмалювали кольорами на свій смак під супровід релаксуючої музики. Учасники заходу повторили, що таке симетрія, бо мандала – повторення однакових малюнків по колу, тобто, згинаючи аркуш у центральній точці, зображення накладатимуться одне на одне. Під час уроку діти використовували кольорову фарбу, олівці, гелеві ручки. Обирали ті кольори, які підказувала інтуїція. А потім розшифровували отримані зображення та давали їм назву, трактуючи значення картинок, кольорів і символів. Жодна мандала, створена на уроці, не повторювалась, адже це унікальний малюнок. Така незвична робота активізувала творчий потенціал учнів.
Працівники Колодистенського ліцею використовували й лялькотерапію.
Працюючи з лялькою, дитина бачить, що кожна її дія негайно позначається на поведінці ляльки. Це допомагає їй самостійно коригувати свої рухи і робити поведінку ляльки максимально виразною. Лялькотерапія дозволяє удосконалювати і проявляти через ті емоції, яких зазвичай дитина з якихось причин не може собі дозволити проявляти.
Коли за вікном – голі дерева і сірість, так хочеться яскравих фарб! Додати гарного настрою можуть милі маленькі феї з гофрованого паперу. Створити їх не важко, а виглядають вони казково.Різнобарвна компанія змусить дорослих посміхатися, а дітей радіти від захвату!
А гра «Великі емоції маленьких людей» також допомогла учням Колодистенського ліцею краще впоратися із розумінням власних емоцій.
Керувати почуттями та емоціями – це непросто. Це надзавдання насамперед для нас, дорослих. Дуже важливо вміти навчити цьому дітей і бути поруч, коли ми їм потрібні. "Великі емоції маленьких людей" таку назву мала гра, яку для своїх першокласників провела вчитель Лариса Козій. Під час гри діти вчилися висловлювати свої почуття у вигляді емоцій, позбуватися страху, гніву, пробували "накопичувати" приємні відчуття та повертатися до них у хвилини неприємностей чи складнощів. Вчилися знаходити позитив у різних ситуаціях. А ще підтримувати та підбадьорювати друзів.