A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ладижинська сільська територіальна громада
Уманського району Черкаської області

Як отримати грошову компенсацію за «пакунок малюка» з 1 вересня 2020 року?

Дата: 05.09.2020 16:42
Кількість переглядів: 477

 

 

        Урядом прийнято рішення  розпочати з 1 вересня 2020 року реалізацію пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги « пакунок малюка» у 2020- 2021 роках».

     Відтепер сім’я, яка має новонароджену дитину та не отримала натуральної допомоги «пакунок малюка», зможе скористатись своїм правом на грошову компенсацію від держави у розмірі 5000 гривень. Ці кошти надійдуть на спец рахунки, що будуть відкриті у вигляді окремої картки  у найближчих для заявників відділеннях АТ КБ «Приват Банк»

Що робити і куди звертатись, щоб отримати компенсаційні кошти?

  1. Звернутись  до АТ КБ «Приват Банк,  відкрити рахунок зі спеціальним режимом використання і отримати спеціальну соціальну картку.
  2. Надалі  звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення (УПСЗН)   за місцем проживання/ перебування  із заявою та пакетом документів протягом 12 місяців з дати народження дитини.                                                                                                         Документи, які потрібно подати:                                                                          
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  •  Копія свідоцтва про народження дитини;
  • Довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (для дітей, які народились у 2020 році).

    Якщо заяву подають іноземці або людина без громадянства – необхідна касія посвідки на постійне місце проживання / посвідчення біженця/ довідки про звернення за захистом в Україні/ посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

    Якщо  заяву подають опікуни -  копія рішення про встановлення опіки, а для патронатних вихователів – копія рішення про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя.

     Заяву і пакет документів можна подавати і в  електронному вигляді (подаються сканкопії).

    Після  нарахування  коштів, батьки мають право протягом року самостійно використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів ум закладах торгівлі та інтернет -  магазинах, які  долучились до публічного договору про реалізацію пілотного проекту.  Реєстр закладів торгівлі  можна знайти на офіційних веб – сайтах Мінсоцполітики та «Приват Банку».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь