Комплексна послуга «е - Малятко» для батьків новонародженої дитини
З 01.01.2020 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 р. № 691, якою затверджено Порядок надання комплексної послуги «є - Малятко». Це унікальний проект, який дозволяє молодим батькам не лише уникнути бюрократичних схем, а й значно зекономити час.
Які послуги можна отримати за допомогою «Е - малятко»:
- Проведення державної реєстрації народження дитини;
- Реєстрація місця проживання народженої дитини;
- Призначення допомоги при народженні дитини;
- Реєстрація народженої дитини в електронній системі охорони здоров’я;
- Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
- Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
- Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;
- Визначення належності дитини до громадянства України; присвоєння дитині унікального номера в Єдиному державному демографічному реєстрі;
- Призначення допомоги багатодітним сім’ям.
Куди звертатись для отримання послуги «Е - малятко»
Послуга «Е - малятко» надається виключно за бажанням батьків дитини чи одного з них шляхом подання заяви про державну реєстрацію народження, що містить відомості, необхідні для надання послуг. Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві про державну реєстрацію народження, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.
Заява про державну реєстрацію народження, що містить відомості в обсязі, необхідному для надання послуг, подається до відділу реєстрації актів цивільного стану в паперовій або електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису за місцем народження дитини або проживання заявника, зокрема через центр надання адміністративних послуг. За бажанням заявника заяву про державну реєстрацію може бути подано у закладі охорони здоров’я, в якому народилася дитина, за умови співробітництва відділу державної реєстрації актів цивільного стану та закладу охорони здоров’я на основі відповідного меморандуму.
Надання комплексної послуги «Е – малятко» здійснюється органами державної влади, органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, виключно на підставі відомостей, що містяться у заяві про державну реєстрацію народження, та відомостей, необхідних для надання послуг, що містяться в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, отриманих у порядку інформаційної взаємодії із зазначеним реєстром.
Відділи державної реєстрації актів цивільного стану, які є учасниками «Е – малятко» станом на 25.05.2020
Черкаська область, м. Умань |
Уманський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) |
20300, Черкаська область, |
(04744) 4-08-28, (04744) 3-45-05 (04744) 3-31-87 |
Які документи потрібно подати для отримання послуги «Е – малятко»
- Медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о);
- Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у випадках, визначених законом;
- Письмова згода другого з батьків (у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами) щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини разом з одним із них (у випадку подання документів у паперовій формі та звернення одного із батьків) або згоди батьків на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини, підтвердженої їх кваліфікованим електронними підписами або засвідченої кваліфікованим електронним підписом нотаріуса.
Як дізнатися про результат отримання послуги «Е - малятко»
Інформування заявника про результати надання послуг, під час надання комплексної послуги «Е - малятко» здійснюється відповідним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою електронних засобів комунікації (смс – повідомлення, електронна пошта, та ін.)