До уваги отримувачів субсидій за житлово-комунальні послуги!
Відповідно до вимог Положення про призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами) (далі – Положення), яким передбачено що житлова субсидія не призначається якщо структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії.
При цьому пунктом 81 Положення передбачено, що у разі отримання інформації про наявність заборгованості за житлово-комунальні послуги, що відповідає вимогам, визначеним у підпункті 5 пункту 14 Положення, житлова субсидія на наступний сезон не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує громадянина з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис, або відповідна інформація зазначається у платіжному документі.
Крім того, за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавців комунальних послуг у разі, коли:
- домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість за житлово-комунальні послуги;
- громадянин не виконує зобов’язання за договором про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (пункт 119 Положення).
Щоб запобігти негативним наслідкам, а саме - припинення надання житлової субсидії або не призначення житлової субсидії, рекомендуємо негайно здійснити погашення заборгованості за надані послуги у сфері житлово-комунального господарства та недопущення її виникнення у наступні періоди.