ЗВІТ про базове відстеження рішення Ладижинської сільської ради від 10.12.2019 №10-8/ VII “ Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в Ладижинській об’єднаній територіальній громаді”
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер:
Рішення Ладижинської сільської ради “Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в Ладижинській об’єднаній територіальній громаді” від 10.12.2019 №10-8/ VII.
2. Назва виконавця заходів з відстеження:
Ладижинська сільська рада
3. Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття акту є:
- дотримання вимог чинного законодавства щодо впорядкування розміщення та функціонування зовнішніх рекламних носіїв, їх відповідність технічним та естетичним вимогам до рекламних об'єктів на території ОТГ;
- встановлення порядку та умов надання, внесення змін, погодження, переоформлення та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
- встановлення розміру плати за тимчасове використання місця для розміщення зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності Ладижинської ОТГ.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 09.11.2019 по 09.12.2019.
5. Тип відстеження
Базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” шляхом отримання зауважень та пропозицій до рішення, їх аналізу.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Рівень поінформованості щодо положень акта достатньо високий. Рішення опубліковано в газеті “Уманська Зоря”, та оприлюднено на офіційному веб-сайті Ладижинської сільської ради https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/ .
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатом аналізу, отриманих значень показників результативності даного регуляторного акта, можна зробити висновок, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей.
Реалізація рішення забезпечить безумовне виконання вимог чинного законодавства України, прозорого ефективного розміщення зовнішньої реклами.