Проєкт рішення виконавчого комітету №проєкт «Про стан розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті за 9 місяців (січень-вересень) 2024 року»
Скликання: | |
Сесія: | |
Тип документу: | Проєкт рішення виконавчого комітету |
Дата: | 07.10.2024 |
Номер документу: | проєкт |
Назва документу: | Про стан розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті за 9 місяців (січень-вересень) 2024 року |
Прикріплені файли: |
ПРОЄКТ
ЛАДИЖИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УМАНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан розгляду звернень громадян у
Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті
за 9 місяців (січень-вересень) 2024 року
Керуючись статтею 40 Конституції України, підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», з метою поліпшення ефективності роботи виконавчих органів Ладижинської сільської ради з розгляду звернень громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України, заслухавши та обговоривши звіт про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців (січень-вересень) 2024 року, виконавчий комітет Ладижинської сільської ради вирішив:
1. Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті за 9 місяців (січень-вересень) 2024 року прийняти до відома (додається).
2. Керівництву Ладижинської сільської ради, її виконавчого комітету забезпечити:
2.1. своєчасний, якісний і повний розгляду звернень громадян щодо вирішення порушених питань і надання відповідей по суті в передбачені чинним законодавством терміни;
2.2. належне проведення та організацію особистого прийому громадян, дотримання затверджених графіків прийому, інформування заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах.
3. Керівникам виконавчих органів Ладижинської сільської ради, старостам, начальникам відділів:
3.1. систематично аналізувати роботу зі зверненнями громадян;
3.2. здійснювати постійний моніторинг питань, що порушують громадяни у зверненнях, своєчасно відокремлювати ті з них, які вказують на потенційну соціально-економічну напругу та необхідність вжиття термінових заходів реагування;
3.3. підвищувати рівень виконавчої дисципліни, забезпечувати якість і повноту розгляду звернень громадян, дотримуватись термінів їх розгляду;
3.4. в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз'яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян»;
3.5. з метою упередження повторних звернень громадян застосовувати телефонні розмови із заявниками, виїзні наради, створювати комісії та інше;
3.6. особливу увагу приділяти зверненням мобілізованим військовослужбовцям та членам їх сімей, учасників бойових дій, учасників АТО/ОСС, осіб з інвалідністю, осіб, які постраждали на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки.
3.7. забезпечити можливість подачі громадянами електронних звернень, постійне оновлення інформації щодо функціонування «гарячих ліній».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на сільського голову Ладижинської сільської ради ЦОКОЛЕНКА С.В..
Сільський голова Сергій ЦОКОЛЕНКО