Ладижинська сільська рада
Уманського району Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проєкту рішення Ладижинської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської територіальної громади»

Дата: 19.05.2025 15:28
Кількість переглядів: 12

АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проєкту рішення Ладижинської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку  на території Ладижинської сільської територіальної громади»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004        № 308.

Поштова адреса – с. Ладижинка, Уманського району, Черкаської області,                  вул. Шкільна, 2

Розробник документа – Фінансовий відділ Ладижинської сільської ради.

Відповідальна особа – начальник Фінансового відділу Зубанич Ірина Віталіївна.

Контактний телефон – 0507500150

 

I. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом регулювання

 

Статтею 10 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) визначено перелік місцевих податків і зборів. Одним із місцевих податків є земельний податок. Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування.

Відповідно до статті 10 та пункту 12.3 статті 12 ПКУ органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків і зборів та податкових пільг. Рішення приймають до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та/або зборів.

Якщо таке рішення не буде прийнято органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування місцевих податків, то такі податки та/або збори справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування таких місцевих податків та/або зборів.

Органи місцевого самоврядування надсилають у десятиденний строк з дня прийняття рішень, але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлених місцевих податків та/або зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів, до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та/або зборів, в електронному вигляді інформацію щодо ставок та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів у порядку та за формою, затвердженими Кабінетом Міністрів України, та копії прийнятих рішень про встановлення місцевих податків та/або зборів та про внесення змін до таких рішень.

Рішення вступить у дію з наступного бюджетного періоду - з 01 січня 2026 року та буде чинним до прийняття нового регуляторного акта.

Якщо в рішенні органу місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків та/або зборів, а також податкових пільг з їх сплати не визначено термін його дії, таке рішення є чинним до прийняття нового рішення.

З метою приведення у відповідність ставок земельного податку за земельні ділянки на території Ладижинської сільської територіальної громади до вимог статті 274.2. Податкового Кодексу, в частині встановлення ставок податку за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності), до Порядку та форм надання контролюючим органам в електронному вигляді інформації щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020р. №1330 (зі змінами), виникла необхідність прийняття рішення сільською радою «Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку». Також при затвердженні рішення потрібно забезпечити відповідність видів цільового призначення земельних ділянок до Класифікатору видів цільового призначення земельних ділянок згідно додатку 59 до Порядку ведення Державного земельного кадастру затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» (зі змінами) - ( далі -Порядок №1051).

Тому, у зв’язку із змінами в законодавстві, з метою виконання положень ПКУ та забезпечення дохідної частини бюджету Ладижинської сільської територіальної громади (далі – бюджет громади) пропонується прийняти рішення сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської територіальної громади».

Надходження від сплати земельного податку  є одним із джерел у складі власних доходів загального фонду бюджету громади.

Динаміка надходжень від сплати земельного податку склала: за 2021 рік – 3,0 млн. грн., за 2022 рік – 2,7 млн. грн., за 2023 рік – 3,1 млн. грн., за 2024 рік – 3,3 млн. грн.

Прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської територіальної громади» забезпечить сталі надходження до бюджету громади, нестиме оптимальне податкове навантаження на суб’єктів господарювання та врегулює відносини з землекористувачами.

Основні групи (підгрупи), на які впливає проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання – прийняттям цього проекту регуляторного акту:

 

Групи (підгрупи)

так

ні

Громадяни

+

-

Держава

Органи місцевого самоврядування

+

-

Суб’єкти господарювання

+

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

+

-

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією Ладижинської сільської ради.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів, які затверджені рішенням Ладижинської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку» від 25.06.2020 року №16-2/VII (із змінами) та не суперечать вимогам законодавства, однак потребують зваженого перегляду з урахуванням особливостей населених пунктів та потреб місцевого бюджету. Ставки земельного податку встановлено тільки за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) та за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, а за земельні ділянки, що перебувають у постійному користуванні - не встановлено. В результаті чого створюються труднощі, при нарахуванні земельного податку та поданні інформації контролюючим органам щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів за формами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України віл 28 грудня 2020 р. № 1330 (із змінами).

ІІ. Ціль регулювання

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.

Основними цілями регулювання є:

- забезпечення відкритості процедури, прозорості та передбачуваності дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням земельного податку;

- встановлення обґрунтованих розмірів ставок земельного податку, з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання Ладижинської сільської територіальної громади;

-  забезпечення соціально-економічного розвитку громади, подальшого регулювання земельних відносин, використання земельного ресурсу в інтересах громади;

-  отримання додаткового фінансового ресурсу для вирішення соціально-економічних питань розвитку громади;

- здійснення планування та прогнозування надходжень податку з метою стабільного наповнення бюджету громади.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Альтернатива є неприйнятною, оскільки при підготовці рішення сільської ради "Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської об’єднаної територіальної громади" від 25.06.2020 (з внесеними змінами рішенням від 14.07.2022 № 18-5/ VIII) використовувався Класифікатор видів цільового призначення земельних ділянок додатку 59 до Порядку ведення Державного земельного кадастру затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», у який внесені зміни Постановами КМ №1077 від 27.09.2022, №106 від 04.02.2023, №897 від 02.08.2024, №1557 від 31.12.2024 та № 6 від 07.01.2025. Виникнуть труднощі при нарахуванні податку за земельні ділянки, що перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності), а також при поданні інформації в електронному вигляді контролюючим органам щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів за формами, затвердженими Постановою КМУ від 28.12.2020 №1330 (зі змінами). Крім того, надходження до бюджету не надійдуть в обсязі, необхідному для фінансування видатків.

 

Альтернатива 2

Прийняття запропонованого регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території.

Альтернатива є доцільною та прийнятною.

Забезпечує дотримання норм законодавства у сфері встановлення і справляння податку на території Ладижинської сільської територіальної громади, досягнення цілей державного регулювання, отримання надходжень до бюджету громади від сплати податку для виконання програм соціально - економічного розвитку громади. Сприяє соціальному захисту членів територіальної громади.

 

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

Застосування Альтернативи 3 не в повній мірі забезпечить вирішення існуючих проблем і досягнення цілей регулювання. Це призведе до суттєвого збільшення податкового навантаження на суб’єктів господарювання, несвоєчасної сплати, виникнення великих заборгованостей зі сплати податків, і, як наслідок, припинення діяльності підприємців, зменшення кількості робочих місць, виникнення соціальної напруги населення.

 

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органу місцевого самоврядування)

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні

Призведе до порушення норм законодавства у сфері встановлення і справляння податку на території Ладижинської сільської територіальної громади та поставить під загрозу забезпечення надходжень до бюджету громади додаткового фінансового ресурсу для вирішення соціально-економічних питань розвитку громади.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання, визначених у розділі ІІ цього Аналізу.

Забезпечує надходження до  бюджету громади від сплати податків.

 

Адміністративні витрати, пов’язані з розробкою, ухваленням та впровадженням нового регулювання.

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

Збільшення надходжень по земельному податку до бюджету громади.

Значне збільшення податкового навантаження на суб’єктів господарювання поставить під загрозу їх фінансове становище, що в свою чергу призведе до ухилення  від податків ( існує ризик переходу діяльності в «тінь») і це потягне за собою нестабільні надходження до бюджету. Погіршення місцевого підприємницького середовища.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Сплата податку із заниженими ставками, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Відсутні

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

Надходження до бюджету громади наддадуть можливість впровадження і реалізації програм соціально-економічного розвитку в повному обсязі  та підвищення рівня соціальних стандартів.

 

Громадяни сплачуватимуть податок за ставками,  прийнятими даним регуляторним актом, відповідно до повідомлень-рішень контролюючого органу. Додаткові витрати відсутні.

 

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

Збільшення витрат на вирішення соціальних проблем громади за рахунок значного зростання дохідної частини  бюджету громади.

Надмірне податкове навантаження. Зростає рівень невдоволеності та незабезпеченості громадян. Виникнення заборгованості по сплаті податків, яке потягне за собою фінансові санкції.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

6

 

-

 

2

 

8

 

16

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

37,5

 

0,0

 

12,5

 

50,0

 

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Сплата податку із заниженими ставками, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Відсутні

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

Надходження до бюджету громади наддадуть можливість впровадження і реалізації програм соціально-економічного розвитку та підвищення рівня соціальних стандартів.

 

Суб’єкти господарювання - юридичні особи розраховують суму податку самостійно та подають до контролюючого органу податкові декларації у визначений ПКУ термін. Збільшення суми нарахування по цьому податку залежатиме від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня 2026 року, та бази оподаткування.

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

Збільшення надходжень по земельному податку до бюджету громади.

Максимальне підвищення ставок податку може спричинити занепад малого бізнесу, несвоєчасну сплату заробітної плати найманим працівникам, зменшення кількості робочих місць, виникнення великих заборгованостей зі сплати податків.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

1

Не забезпечує досягнення встановлених цілей

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

4

Цей проєкт регуляторного акта відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Прийняття даного рішення забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння  та сплати податку.

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

2

Цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково. Існує ризик переходу суб’єктів господарювання в «тінь», зменшення кількості робочих місць та розміру заробітної плати і, як наслідок, виникне зворотній ефект в результаті якого зменшення надходжень до бюджету громади. Балансу інтересів досягнуто не буде.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи

у рейтингу

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні

Виникнення спірних питань між платниками податку та контролюючими органами.

Не забезпечує досягнення цілей державного регулювання

 

 

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

Надходження до бюджету громади нададуть можливість впровадження і реалізації програм соціально-економічного розвитку та підвищення рівня соціальних стандартів.

Адміністративні витрати, пов’язані з розробкою, ухваленням та впровадженням нового регулювання.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей.

 

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

На території громади буде запроваджено єдиний режим справляння податку.

Погіршення місцевого підприємницького середовища.

Часткове вирішення проблеми. Виникнення соціальної напруги населення. Втрата інвестиційної привабливості.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Не приймати рішення

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Цілі регуляторного акта не можуть бути досягнуті, проблеми залишаються. Виникнення спірних питань між платниками податку та контролюючими органами.

Зміни в законодавстві України, дія воєнного стану в країні, складні політична та економічна ситуації в країні.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України та враховують особливості території

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей.

Зміни в законодавстві України, дія воєнного стану в країні, складні політична та економічна ситуації в країні.

Альтернатива 3

Прийняття рішення із застосуванням максимальних ставок місцевих податків.

Проблеми будуть вирішені частково.

Зміни в законодавстві України, зниження платоспроможності платників податків, дія воєнного стану в країні, складні політична та економічна ситуації в країні.

Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Для розв’язання проблеми пропонується прийняти рішення Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської територіальної громади».

Не зважаючи на дію воєнного стану в Україні, рішення буде прийматися із застосуванням процедур, передбачених Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", відповідно до підпункту 12.3.8 пункту 12.3 статті 12 ПКУ.

Зважаючи на вищезазначене, для вирішення поставлених цілей будуть запроваджені наступні заходи:

- оприлюднення проєкту регуляторного акта разом з аналізом регуляторного впливу  на офіційному вебпорталі Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області;

- здійснення організаційних заходів з обговорення проєкту регуляторного акта та пропозицій до нього (за наявності) на засіданні робочої групи з питань реалізації Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

- винесення проєкту регуляторного акта з урахуванням пропозицій та зауважень на розгляд постійних депутатських комісій та для затвердження на сесії сільської ради;

- оприлюднення прийнятого рішення у встановленому законодавством порядку;

- проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення, відповідно до законодавства.

У разі затвердження цього регуляторного акта задекларовані цілі будуть досягнуті.

З метою забезпечення інформованості громади та суб’єктів господарювання про прийняте рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати  земельного податку на території Ладижинської сільської територіальної громади» його буде оприлюднено в установлений законодавством термін на офіційному вебпорталі Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів господарської діяльності не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Загальна сума планових надходжень від сплати земельного податку, до бюджету громади на 2021 рік – 3,6 млн грн, фактична сума надходжень цього податку у відповідному періоді склала – 3,0 млн грн, що на 0,6 млн грн менше від планового показника; на 2022 рік план становив 2,9 млн грн, факт – 2,7 млн грн, що на 0,2 млн грн менше завдання; на 2023 рік план – 3,2 млн грн, факт – 3,1 млн грн, що на 0,1 млн грн менше завдання; на 2024 рік фактичне виконання становить 3,3 млн грн -  106,4 відсотків виконання при планових показниках 3,1 млн грн.  

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Прийняття регуляторного акта дозволить забезпечити прогнозовані надходження грошових коштів від земельного податку до бюджету громади.

Передбачається, що платники земельного податку, будуть неухильно виконувати запропонованого проєкту рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно вносити податкові платежі.

Впровадження та виконання вимог проєкту рішення не потребує додаткового забезпечення ресурсами.

На дію цього регуляторного акта негативно може впливати дія воєнного стану в Україні, економічна криза та значні темпи інфляції.

Набирає чинності дане рішення з початку бюджетного періоду - з 1 січня 2026 року та діє до прийняття Ладижинською сільською радою нового рішення. На термін дії цього регуляторного акта може вплинути внесення змін до Податкового кодексу України.

 

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюватиметься у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного методу одержання результатів відстеження.

Показники результативності зазначеного рішення:

- розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія регуляторного акта;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;

 -рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

Показник

2025 рік

2026 рік

за 5 років

Надходження коштів до бюджету громади від земельного податку, тис грн, у тому числі:

 

3240,0

 

3350,0

 

17300,0

  • Юридичними особами

340,0

350,0

1800,0

  • Фізичними особами

2 900,0

3000,0

15500,0

Кількість платників земельного податку, на яких поширюватиметься регуляторний акт, у тому числі:

 

3140

 

3140

 

3140

  • Юридичних осіб

16

16

16

  • Фізичних осіб

3124

3124

3124

Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта (год./грн)*

 

1/48,00

 

*

 

*

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта

Регуляторний акт буде оприлюднено згідно вимог чинного законодавства

*Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.

 

Прийняття вищезазначеного рішення сільської ради надає можливість:

- отримати стабільні надходження до бюджету громади;

- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування.

На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:

- несплата суб’єктами господарювання податку;

- зменшення кількості суб’єктів господарювання.

Позитивними факторами будуть:

- додаткові надходження до бюджету громади;

- здійснення планування та прогнозування надходжень від сплати податку при формуванні бюджету громади.

Показники результативності вказаного рішення передбачається визначати за критерієм – статистичні показники, які пов’язані з дією акта.

 

IX. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження

результативності акта

 

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися в терміни, визначені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до Методики, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (зі змінами).

Результативність рішення буде відстежуватися статистичним методом за допомогою порівняння числових показників (сума надходжень до бюджету громади). Джерелами інформації для відстеження результативності регуляторного акта будуть фактичні надходження, відображені у звітності про виконання бюджету громади наданого Уманським УДКСУ Черкаської області.

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься після набрання чинності регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження планується здійснити через рік з дня набрання ним чинності, але не не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей регуляторний акт, не встановлено більш ранній строк.

Періодичне відстеження буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, у тому числі і в разі, коли дію регуляторного акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено після закінчення цього визначеного строку.

 

 

 

 

Сільський голова                                                                Сергій ЦОКОЛЕНКО

 

 

Перший заступник міського голови                                               Володимир ПЕЛИПЕНКО

Вик. Ірина ЗУБАНИЧ 0964927214

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь