ЗВІТ про повторне відстеження результативності рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 №15-21/VII "Про затвердження Регламенту роботи відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради"
ЗВІТ
про повторне відстеження результативності рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 №15-21/VII «Про затвердження Регламенту роботи відділу Центр надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер:
Рішення Ладижинської сільської ради «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»
2. Назва виконавця заходів з відстеження:
Ладижинська сільська рада
3. Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття акту є:
За результатами реалізації регуляторного акту планується досягти основних його цілей
- - забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- - виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- - отримання максимуму адміністративних послуг в одному місці.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 07.06.2021 по 05.07.2021.
5. Тип відстеження
Повторне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний та соціологічний методи.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Враховуючи цілі регулювання, для повторного відстеження результативності зазначеного проекту регуляторного акта були визначені наступні показники результативності:
- Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП;
- Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг;
- Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;
- .Кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративних послуг.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
з/п |
Назва показника |
2020 рік |
Червень-липень 2021 року |
1 |
Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП; |
162 |
191 |
2. |
Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг; |
6 |
8 |
3 |
Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг |
2768 |
4765 |
4 |
Кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративних послуг. |
0 |
0 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами кількісних та якісних показників роботи регуляторного акту можна зробити висновок, що даний регуляторний акт допоміг у досягненні чітко визначеної мети – впорядкування організації роботи ЦНАПу, дій адміністраторів та їх взаємодію із суб'єктами надання адміністративних послуг, забезпечення вільного доступу суб'єктів господарювання та населення до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв, створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб'єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади; надання можливості отримання фахових консультацій представників суб'єктів надання адміністративних послуг у приміщенні ЦНАПу у визначений графіком їх роботи час; зменшення ризику виникнення корупційних діянь внаслідок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб'єктів звернень з представниками органів, які надають адміністративні послуги, запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг та підвищення якості їх надання.
Таким чином даний регуляторний акт відповідає законодавству України. Термін дії регуляторного акта не обмежений. Внесення змін буде відбуватися у разі необхідності, зокрема, після відстеження результативності регуляторного акта або зміни чинного законодавства України.