ЗВІТ про базове відстеження Рішення від 25.06.2020 № 16-2/VII "Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської об’єднаної територіальної громади"
ЗВІТ про базове відстеження
Рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 № 16-2/VII
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської об’єднаної територіальної громади»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер:
Рішення Ладижинської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ладижинської сільської об’єднаної територіальної громади» (далі – Рішення), набирає чинності – з 01 січня 2021 року.
2. Назва виконавця заходів з відстеження:
Ладижинська сільська рада
3. Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття акту є:
- установлення ставок земельного податку та пільг зі сплати цього
податку;
- забезпечення соціально-економічного розвитку громади, подальшого
регулювання земельних відносин, використання земельного ресурсу в інтересах Ладижинської сільської об’єднаної територіальної громади;
- отримання фінансового ресурсу для вирішення соціально-економічних
питань розвитку громади, підвищення соціальних стандартів.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 01.07.2020 по 31.07.2020.
5. Тип відстеження
Базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» шляхом збирання та аналізу таких статистичних показників:
- Кількість платників плати за землю (юридичних та фізичних осіб), на яких поширюватиметься регуляторний акт.
- Надходження коштів до сільського бюджету від плати за землю, як від юридичних так і від фізичних осіб.
- Розмір коштів і час що витрачатимуться суб’єктами господарювання у зв’язку з виконанням даного регуляторного акта.
- Рівень поінформованості громади та суб’єктів господарювання з основними положеннями акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Показник |
2021 рік |
Кількість платників плати за землю, на яких поширюватиметься регуляторний акт, осіб, у тому числі: |
225 |
- юридичних осіб |
8 |
- фізичних осіб |
217 |
Надходження коштів до сільського бюджету від плати за землю, тис. грн., у тому числі: |
2134,4 |
- юридичними особами |
190,4 |
- фізичними особами |
1944,0 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання у зв'язку з виконанням вимог акта, (год. / грн.)* |
0,3/8,25 |
Рівень поінформованості громади та суб'єктів господарювання з основних положень акта |
Ступінь інформованості суб’єктів господарювання та громади щодо положень акта достатньо високий, проект рішення оприлюднено на офіційному веб-сайті Ладижинської сільської ради https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/, проводились обговорення проекту регуляторного акту на засіданні робочої групи з питань реалізації Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” із запрошенням зацікавлених суб’єктів господарювання та засіданнях постійних депутатських комісій.
|
* Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання - юридичними особами, пов'язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.
8,25 грн. - розмір коштів,
0,30 годин - розмір часу
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатом аналізу, отриманих значень показників результативності даного регуляторного акта, можна зробити висновок, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей.
Реалізація рішення забезпечить безумовне виконання вимог Податкового кодексу України, здійснення контролю за додержанням правил розрахунку та сплати податку на майно в частині податку за землю, поповнити сільський бюджет, що надасть змогу спрямувати отримані кошти від сплати податку на розв'язання соціальних проблем територіальної громади.