Рішення виконавчого комітету 2025 №84 «Про стан розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті протягом січня –березня 2025 року»
Скликання: | |
Сесія: | |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету 2025 |
Дата: | 08.04.2025 |
Номер документу: | 84 |
Назва документу: | Про стан розгляду звернень громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті протягом січня –березня 2025 року |
Прикріплені файли: |
ЛАДИЖИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
УМАНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
08.04.2025 с. Ладижинка №84
Про стан розгляду звернень громадян у
Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті
протягом січня –березня 2025 року
Керуючись статтею 40 Конституції України, підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», з метою поліпшення ефективності роботи виконавчих органів Ладижинської сільської ради з розгляду звернень громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України, заслухавши та обговоривши звіт про роботу зі зверненнями громадян за період протягом січня –березня 2025 року, виконавчий комітет Ладижинської сільської ради вирішив:
1. Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Ладижинській сільській раді, її виконавчому комітеті протягом січня –березня 2025 року прийняти до відома (додається).
2. Керівництву Ладижинської сільської ради та її виконавчого комітету забезпечити:
2.1. Cвоєчасність, якість і повноту розгляду звернень громадян щодо вирішення порушених питань і надання відповідей по суті в передбачені чинним законодавством терміни.
2.2. Належне проведення та організацію особистого прийому громадян, дотримання затверджених графіків прийому, інформування заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах.
3. Керівникам виконавчих органів Ладижинської сільської ради, старостам, начальникам відділів:
3.1. систематично аналізувати роботу зі зверненнями громадян;
3.2. здійснювати постійний моніторинг питань, що порушують громадяни у зверненнях, своєчасно відокремлювати ті з них, які вказують на потенційну соціально-економічну напругу та необхідність вжиття термінових заходів реагування;
3.3. підвищувати рівень виконавчої дисципліни, забезпечувати якість і повноту розгляду звернень громадян, дотримуватись термінів їх розгляду;
3.4. в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз'яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян»;
3.5. з метою упередження повторних звернень громадян застосовувати телефонні розмови із заявниками, виїзні наради, створювати комісії та інше;
3.6. особливу увагу приділяти зверненням військовослужбовців та членам їх сімей, учасників бойових дій, учасників АТО/ОСС, ветеранів війни, осіб з інвалідністю, осіб, які постраждали на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки;
3.7. забезпечити можливість подачі громадянами електронних звернень, постійне оновлення інформації щодо функціонування «гарячих ліній», «телефонів довіри».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на сільського голову Ладижинської сільської ради ЦОКОЛЕНКА С.В..
Сільський голова Сергій ЦОКОЛЕНКО