ЗВІТ про періодичне відстеження результативності рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 №15-21/VII «Про затвердження Регламенту роботи відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»
ЗВІТ
про періодичне відстеження результативності рішення Ладижинської сільської ради від 25.06.2020 №15-21/VII «Про затвердження Регламенту роботи відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер:
Рішення Ладижинської сільської ради «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ладижинської сільської ради»
2. Назва виконавця заходів з відстеження:
Ладижинська сільська рада
3. Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття акту є:
- забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- отримання максимуму адміністративних послуг в одному місці.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 27.10.2024 по 27.11.2024.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Враховуючи цілі регулювання, для повторного відстеження результативності зазначеного проекту регуляторного акта були визначені наступні показники результативності:
- Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП;
- Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг;
- Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг;
- Кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративних послуг.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
№ з/п |
Назва показника |
2020 рік |
2021 р |
2022 р |
2023 р |
1 |
Кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП (станом на кінець року); |
191 |
250 |
323 |
290 |
2. |
Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг; |
6 |
6 |
6 |
7 |
3 |
Кількість звернень одержувачів адміністративних послуг |
2 768 |
16 209 |
10 865 |
15 557 |
4 |
Кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку, термінів та якості надання адміністративних послуг. |
0 |
0 |
0 |
0 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами кількісних та якісних показників роботи регуляторного акту можна зробити висновок, що даний регуляторний акт допоміг у досягненні мети – впорядкування організації роботи ЦНАПу, дій адміністраторів та їх взаємодію із суб'єктами надання адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб'єктами господарювання,
Регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін та доповнень.